• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Mye rart fra OSL i september

viking1965

ScanFlyer Silver
Pleier sjelden å legge ut så mange bilder, men regler er til for å brytes ;-)

_DSC6704_web.jpg
Trodde ikke jeg rakk denne, men det hadde kanskje vært like greit. Poenget er nå ikke den supre "bildekvaliteten", men de forbaska kaninene jeg trodde jeg var kvitt...
I skrivende stund er de forhåpentligvis borte ;-)

Morsomt med fuktig vær

Antonoven gikk i nesten samme øyeblikk som regnet dundret i bakken

Lekker sak som kom rimelig overraskende på de fleste.

Har slitt veldig med å få bra bilder av disse. Går bedre no ;-)

Vakre damer

Misunner gutten i rødt :-)

Er faktisk ikke sikker på fargen på denne..skal den være en smule grå??

mmm, Moby tar av

Flere store den dagen

Klisje...

Håper noe faller i smak
Beklager fraværet av smileys...men limiten osv..

Kjempebra bilder!
Mange favoritter her egentlig, men det jeg likte aller best var A380 takeoff (ikke vanskelig å se at de motorene der er kraftige!):)
PS: Støv er noe dritt:D

Veldig variert - til tider også bildekvaliteten men dette synes jeg var bra! Motlyset i noen av bildene gjør det vankelig å få flyene til å se naturlige ut. Må si at jeg elsket 744/380 kombibildet. Det var rått! Synes nok at 744 ser en DEL bedre ut enn 380, men så er nå 380 størst... Takk for en fin høstserie :D

Skal si du har litt mer peiling enn meg. Utrolig flotte bilder, skarpe og fine. Take-off A380 var dritfett, for å si det på godt norsk. Neste gang du tenker deg til OSL, send PM. Tar med kaffe.

Veldig variert - til tider også bildekvaliteten men dette synes jeg var bra! Motlyset i noen av bildene gjør det vankelig å få flyene til å se naturlige ut
Ingen av bildene er tatt i motlys, men sidelys er også utfordrende :D
Mister mye struktur i bildene med forkjært lys, men man må jo forsøke allikevel ;)

Neste gang du tenker deg til OSL, send PM. Tar med kaffe
PM kommer. Trenger forøvrig et 12v vaffeljern. Anyone?
Gla' i vafla sjø :lol:

Takker forøvrig for hyggelige kommentarer :)

Jeg må si at LN-AGM er en av de finere småfly, som ligger å flyr runt i norge, den og LN-PAL er vel blant noen av de peneste småfly'ene :)

jeg har stor interesse i småfly'ene og private jets :) og har en haug med bilder av LN-AGM i samlingen :)

Skulle gjerne fly en tur med LN-AGM en dag og ta en masse bilder :) :) :)

Back