Mye rart fra OSL i september

viking1965

ScanFlyer Silver
Pleier sjelden å legge ut så mange bilder, men regler er til for å brytes ;-)

_DSC6704_web.jpg
Trodde ikke jeg rakk denne, men det hadde kanskje vært like greit. Poenget er nå ikke den supre "bildekvaliteten", men de forbaska kaninene jeg trodde jeg var kvitt...
I skrivende stund er de forhåpentligvis borte ;-)

Morsomt med fuktig vær

Antonoven gikk i nesten samme øyeblikk som regnet dundret i bakken

Lekker sak som kom rimelig overraskende på de fleste.

Har slitt veldig med å få bra bilder av disse. Går bedre no ;-)

Vakre damer

Misunner gutten i rødt :-)

Er faktisk ikke sikker på fargen på denne..skal den være en smule grå??

mmm, Moby tar av

Flere store den dagen

Klisje...

Håper noe faller i smak
Beklager fraværet av smileys...men limiten osv..

Kjempebra bilder!
Mange favoritter her egentlig, men det jeg likte aller best var A380 takeoff (ikke vanskelig å se at de motorene der er kraftige!):)
PS: Støv er noe dritt:D

Veldig variert - til tider også bildekvaliteten men dette synes jeg var bra! Motlyset i noen av bildene gjør det vankelig å få flyene til å se naturlige ut. Må si at jeg elsket 744/380 kombibildet. Det var rått! Synes nok at 744 ser en DEL bedre ut enn 380, men så er nå 380 størst... Takk for en fin høstserie :D

Skal si du har litt mer peiling enn meg. Utrolig flotte bilder, skarpe og fine. Take-off A380 var dritfett, for å si det på godt norsk. Neste gang du tenker deg til OSL, send PM. Tar med kaffe.

Veldig variert - til tider også bildekvaliteten men dette synes jeg var bra! Motlyset i noen av bildene gjør det vankelig å få flyene til å se naturlige ut
Ingen av bildene er tatt i motlys, men sidelys er også utfordrende :D
Mister mye struktur i bildene med forkjært lys, men man må jo forsøke allikevel ;)

Neste gang du tenker deg til OSL, send PM. Tar med kaffe
PM kommer. Trenger forøvrig et 12v vaffeljern. Anyone?
Gla' i vafla sjø :lol:

Takker forøvrig for hyggelige kommentarer :)

Jeg må si at LN-AGM er en av de finere småfly, som ligger å flyr runt i norge, den og LN-PAL er vel blant noen av de peneste småfly'ene :)

jeg har stor interesse i småfly'ene og private jets :) og har en haug med bilder av LN-AGM i samlingen :)

Skulle gjerne fly en tur med LN-AGM en dag og ta en masse bilder :) :) :)

Back