Mye fint de siste ukene

putzmeister

ScanFlyer Dusty
På tide å legge ut litt bilder igjenn. Denne serien inneholder bilder fra de siste par ukene ved Osl. Noen vanlige blir det jo, men et og annet høydepunkt er det også. Osl er jo en spennende flyplass med mange muligheter og en og annen fremmed maskin, så noen bilder blir det da. God fornøyelse...

IMG_0013.jpg

IMG_0023.jpg

IMG_0006.jpg

IMG_0017.jpg

IMG_0102.jpg

IMG_0133.jpg

IMG_0119-1.jpg

IMG_0046.jpg

Der setter Nanna seg på norsk jord for første gang.

IMG_0791.jpg

Undertegnede bak spakene på Nanna, jeg kan herved avkrefte ryktene om at det var jeg som hentet den til norge :colgate:

IMG_0812.jpg

IMG_0864.jpg

IMG_0081.jpg

IMG_0094.jpg

Hva er dette for slags maskin?

IMG_0099.jpg

IMG_0108-1.jpg

IMG_0114.jpg

IMG_0131.jpg

IMG_0145.jpg

Det var hva jeg hadde å by på denne gang. Håper bildene faller i smak.

Hva i all verden gjør du i setet MITT? Dette var nok en flott serie fra deg. Pent levert Stein.

Endelig bilder igjen fra deg Stein, trodde du streika jeg nå :p

Ser ut som at du trivdes i setet der fremme gitt :up:

Hvis den er N-registrert, slik det ser ut som, skulle det være lett å finne ut ..... hva er reg'en?

Mistenker at dette er en Beech Duke, veldig usikker, kommer ann på om det er turbin eller ikke :)

Ja det er N reg..... men jeg klarte selvsakt ikke å få med resten av tallane:headbang

http://www.planeandpilotmag.com/aircraft/pilot-reports/general-pilot-reports/301-knots.html
Det er definitivt en Beech 60 Duke på bildet, og det er en som har blitt konvertert til turbindrift. Flott serie som vanlig fra OSL. Litt vanskelig å få til en slik variasjon her nord...:cool:

De to Airbusene er de chartret av Stordalen for å fly brullypsgjestene til Marakech? Svingte forbi GA terminalen før jeg gikk på jobb og så det var satt opp telt, og det var ting på gang. Mener den enne Airbusen hadde et annet farge shema på den andre siden av flyet du tok bilde av.

Back