My SAS idea: Høyne kvaliteten på velkomst for EBS/EBG/EBD!

Ph34r

Livsnyter

https://mysasidea.flysas.net/idea/give-eurobonus-silvergolddiamond-quality-welcome-kit

Stem om du er enig! Forsøkte å lage en "ide" basert på tilbakemeldinger og diskusjon med mange aktører her på forumet og ellers. Ideen er ganske lik enkelte andre som ligger på SAS Idea, men jeg føler at de enten hadde et litt annet fokus eller på en annen måte var litt ulike!

Her har SAS et enormt forbedringspotensiale. All "infoen" jeg fikk som var nyttig hadde jeg plukket opp på nettforum..

Re: My SAS idea: Høyne kvaliteten på velkomst for EBS/EBG/EBD!

9 stemmer til nå! Må da være flere som mener at dette ville vært en god ide?!

Stemte igår, sikkert bare 9 EBS/EBD/EBP som er misfornøyd da slik det er idag da. Rart såfall.. :p:colgate:

9 stemmer til nå! Må da være flere som mener at dette ville vært en god ide?!

Har stemt nå. Tok litt tid før jeg kom meg etter onsdagskvelden...

18 stemmer så langt! Begynner å ligne noe! Men for å få SAS på banen må vi få flere som stemmer :-) So go for it!

Bumper denne igjen! Vet at det er flere enn 26 av oss "reisegale" som vil ha en panser velkomstkit med bag-tags i titanium og SAS-penn med gull for EBG og diamanter for EBD :D

Tja, SAS har ganske mye de bør forbedre og jobbe med, men akkurat hva man får som velkomst gave tror og håper jeg kommer ganske langt ned på prioriteringslisten

SAS har mye å rette på de, men det burde jo heller ikke være noe stor greie å ordne ordentlig velkomstkit. Og heller ikke så veldig ressurskrevende. Så det burde man kunne "snike" i køen for å rette på det. Skal ikke så mye til for at det blir bedre.

Last edited:

Hva bør isåfall en slik velkomstpakke inneholde? Bortsett fra oppgraderingsvoucher(e)..

Først og fremst: Et skikkelig velkomstbrev! Med "skikkelig" papir, relevant og GOD info om alt fra medlemsfordeler og viktig kontaktinformasjon (gullmailen osv). Altså en litt god velkomst.

Så mener jeg de også bør inkludere: Smartpass og Medlemskort (uavhengig av om du har kredittkort bør du få et vanlig medlemskort). Diamond og Pandion kunne feks fått medlemskort i metall. Hadde vært fett ;-)

I tillegg: Bagtags av GOD kvalitet som var personlige (påtrykket navn og EB-nummer).

For Gull/Diamond/Pandion hadde det heller ikke skadet om man la med en velkomstgave eller noe annet "stash". Rett og slett for å fremstå som et premiumprodukt.

Oppgraderingsvouchere hadde vært sjef om de innførte noe slikt!

Someone: Ja la oss vente til SAS har gjennomført alt de burde før vi forsøker å få til noe som helst annet. Som feks å bytte ut langdistanseflåten. Da kan vi jo slutte å komme med forslag eller sende klager til 2020.. Jeeezez.. Du må jobbe i kommunen?!?

Poenget er ikke velkomstgaven, men det å faktisk styrke og forbedre Eurobonus som kanskje sitt sterkeste kundevåpen og drive dette på en profesjonell måte!

Last edited:

Synes ikke de skal gjøre så mye ut av det. Det må holde med et medlemskort. Om noen ønsker noe mer kunne de heller indikere dette på sine EB-sider i stedet for at kunden skal motta for mye krimskrams som, i alle fall her i gården, går fra én kasse og til en annen. (Post/Søppel). Herunder bladet som kommer innimellom og som jeg aldri har tatt ut av plasten mer enn den første gangen det dumpet i postkassen og videre til den andre.

Back