my.flightmemory.com

B767

ScanFlyer Gold
Hei...

Er det noen her som har profil i my.flightmemory.com ?

dette siden er litt intressant side for oss med spesielle intresse for flyruter man har fløyet med før.. :)

ok takk. Kunne ikke vite om det fantes post om dette fra før her....

heter joarne der inne :)

Jeg har selv konto der...kjempespennende..:D

Står til og med i signaturen min her som du kan se selv..:)

Joda, flightmemory må man ha, link skal være i signaturen og alle flyturene jeg noensinne har hatt skal være registrert der.

Edit: Da fikk man til signaturen ordentlig :)

Last edited:
hmm hvordan får man bilde med inn i linken til flightmemory inn i signaturen min ?

hmm hvordan får man bilde med inn i linken til flightmemory inn i signaturen min ?

Se etter dette på profilsiden din på my.flightmemory.com:
Banner (BBCode) for forums/bulletin boards
For forums or bulletin boards you will need a so called BBCode to use the banner in your signature in the forum/bulletin board. Use this source code to do so::

banner.JPG

Og her er min. Det er ellers fint at Flightmemory nå differensierer mellom gjennomførte flighter og upcomings, slik at man kan legge inn kommende flighter uten at de fremstår som gjennomførte.

Måtte teste ut denne jeg også. Har kun fått skrapt sammen en delvis oversikt siden jeg ikke har logg på alt jeg har reist... Får begynne å logge ordentlig nå ;)

Og her er min. Det er ellers fint at Flightmemory nå differensierer mellom gjennomførte flighter og upcomings, slik at man kan legge inn kommende flighter uten at de fremstår som gjennomførte.

Var faktisk ikke klar over at det fantes en slik funksjon. Uansett så synes jeg det er greit å bare ta flightene i ettertid siden det hender jo at det blir forandringer.

Jeg kjører også Premiumversjonen, hvilket innebærer noen flere options og bedre statistikk, men dette må man være innlogget for å se

Back