• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Museumsfly opphøgd ..

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Museumsfly opphøgd ..

B727-200 N874AA, som sto på Museum of Flight inntil de fikk prototypen fløyet ned fra Everett, møtte forrige uke en ublid skjebne etter at eieren ikke kunne flytte den.

https://www.seattletimes.com/seattl...B2Yt62QFkgXQaBKe4JLO4YNy7tdtiL3O3rIX6JsvD5aYE

King County, which runs the airport, was tired of dealing with the plane and all the problems it brought. It had been parked at Boeing Field since 2017 and the airline museum was behind on rent.

The county went to King County Superior Court in March 2020 and got permission to demolish the old plane.

142406-1020x567.jpg

Re: Museumsfly opphøgd ..

Trist ja, kanskje fløy jeg akkurat den.
Kan vel grave i gamle loggbøker, for deretter å felle en tåre.
Eller B) Gi Blaffen.

Tror jeg tar B. :cool:

Trist ja, kanskje fløy jeg akkurat den.
Kan vel grave i gamle loggbøker, for deretter å felle en tåre.
Eller B) Gi Blaffen.

Tror jeg tar B. :cool:

På tide å digitalisere, kanskje? ;) Lettere å søke.

Nei, Gidder ikke, for mange timer og typer.
Plan B igjen..:colgate:

Blir verre jo lengre du venter ^_^ Jeg bet i det sure eplet og digitaliserte i vår. Mye jobb men enklere nå. Mulig du er litt gråere enn meg i luggen og har litt mer å overføre men…. :colgate:

Blir verre jo lengre du venter ^_^ Jeg bet i det sure eplet og digitaliserte i vår. Mye jobb men enklere nå. Mulig du er litt gråere enn meg i luggen og har litt mer å overføre men…. :colgate:

Hvilken lugg .... ? :stir

Back