V valen ScanFlyer Blue 17 Feb 2009 #1 Noen som kan anbefale et greit hotel med basseng til en billig penge i down town Mumbai??
G GFL ScanFlyer Gold 18 Feb 2009 #2 Hva vil downtown si? Jeg bodde fint på Nairman Point på Hilton...
SQ 777 ScanFlyer Mile High Club Medlem 18 Feb 2009 #3 Samme vi bodde også her, men nå heter det Trident Nariman Point og var vel involvert i terroren en tid tilbake. Hvem vet om du kan få en god pris i disse tider ?
Samme vi bodde også her, men nå heter det Trident Nariman Point og var vel involvert i terroren en tid tilbake. Hvem vet om du kan få en god pris i disse tider ?
V valen ScanFlyer Blue 23 Feb 2009 #4 Det var ikke akkurat en billig penge!! Jeg søkte etter rimelige alternativ.. Down town, altså rundt området ved gate of india..
Det var ikke akkurat en billig penge!! Jeg søkte etter rimelige alternativ.. Down town, altså rundt området ved gate of india..
G GFL ScanFlyer Gold 23 Feb 2009 #5 Ja, da sier jeg lykke til med å finne et hotell så mye billigere....Da må nok se bort fra Nairman Point/Gate of India-området
Ja, da sier jeg lykke til med å finne et hotell så mye billigere....Da må nok se bort fra Nairman Point/Gate of India-området
LN-KOG Osapanga chipongwe Medlem 23 Feb 2009 #6 Atlantis Utveksling bruker Hotel Pickneker's Paradise Saki Vihar road, Near L&T, Gate No. 1, Last stop of Vihar Lake, Andheri East, Mumbai - 400087.
Atlantis Utveksling bruker Hotel Pickneker's Paradise Saki Vihar road, Near L&T, Gate No. 1, Last stop of Vihar Lake, Andheri East, Mumbai - 400087.