Mulighet for 4000 ekstrapoeng med Eurobonus

Jeg fikk følgende tilbud. Er EBB fra 1. oktober. Sølv mesteparten av tiden fra 1992.
Min kone har ikke fått noe tilbud, sølv fra 1. oktober , gull året forut og sølv som meg nesten hele tiden fra 1992..

"Reis 2 ganger i alle bookingklasser og få 4000 Ekstrapoeng – i tillegg til vanlig poengopptjening.
Det lønner seg å være lojal.

Tilbudet gjelder direkteavganger til/fra de nordiske landene* og Europa. Tilbudet gjelder ikke flyreiser innen og mellom Norge, Sverige, Danmark og Finland.
*Norge, Sverige, Danmark og Finland
Hvis du vil benytte deg av dette tilbudet, kan du registrere deg mellom 14. og 20. april 2009. Reiseperioden er fra 23. april til 31. juli 2009. Har du allerede bestilt reiser i denne perioden? Ikke noe problem! Reisen kvalifiserer likevel for dette tilbudet hvis du registrerer deg."

Kanskje EB lukter at EB kortene våre nå er permanent parkert i en skuff med mange ex-kort. sammen med bl. a. TWA :colgate: og aldri blir brukt mer..
Også snart ferdig med å brenne alle poeng..

Star poeng vil i framtiden bli reg på OnePass hvor vi har godt over 20.000 poeng fra begynnelsen av nittiåra. Velkommen CO...:drunk:

I disse internettider, er det litt merkelig at SAS har saapass mange forskjellige tilbud sendt ut til helt vilkaarlige typer kunder.

Mange foelte seg traakka paa taerne sist og mange vil sikkert gjoere det samme igjen denne gangen fordi de ser hva andre fikk og kunne heller tenke seg det tilbudet. (Sånn som Erling som er EBG og reiser en del i biz, utrolig merkelig at han ikke fikk ett tilbud som var tilpasset han)

De andre flyselskapene har lært at ting garantert vil komme ut på nett og selv om man kjører targeted offers, bør disse standardiseres og velges etter veloverveide kriterier

Jeg fikk følgende tilbud: "Reis 2 ganger i alle bookingklasser og få 4000 Ekstrapoeng i tillegg til vanlig poengopptjening.
Det lønner seg å være lojal." Reiseperiode 23. april til 31. juli 2009. Tilbudet gjelder direkteavganger til/fra de nordiske landene* og Europa. Tilbudet gjelder ikke flyreiser innen og mellom Norge, Sverige, Danmark og Finland.
*Norge, Sverige, Danmark og Finland

Jeg er EBS.

Hmmm, teksten jeg fikk var faktisk:

Du flyr ganske mye.
Nå lønner det seg enda mer.

Reis 8 ganger i alle bookingklasser og få 8000 Ekstrapoeng – i tillegg til vanlig poengopptjening.

Vi syns du fortjener det.

Tilbudet gjelder direkteavganger innen Norden (mellom Norge, Sverige, Danmark eller Finland). Gjelder ikke innenlandsreiser.
Vennlig hilsen
SAS EuroBonus

Som sagt så var dette et for meg perfekt tilpasset tillbud, og jeg tror det kommer til å tikke inn 8000 ekstrapoeng. Når man ser det i forhold til at jeg normalt bare har mikroinntjening på mine reiser (vet når og hvor jeg reiser, og de blir bare avlyst ved sykdom), så er 8 reiser i norge,sverige,danmark og finland ca 1200poeng...

Back