Mulighet for 4000 ekstrapoeng med Eurobonus

jb1

ScanFlyer Rusty
Medlem
Jeg fikk en mail fra Eurobonus idag om at man kan opptjene 4000 ekstrapoeng ved å fly to strekninger med SAS,Blue1 eller Widerøe på strekninger fra Norden til Europa fra 23.04 til 31.07. Tilbudet gjelder for alle bookingklasser og man må ha mottatt mail om dette men det er sikkert mange som får denne. Dette er et bra tilbud siden det gjelder alle typer bookingklasser.

Re: Mulgihet for 4000 ekstrapoeng med Eurobonus

Tja, det har vel vist seg tidligere, at det bare er noen få utvalgte som får disse tilbudene. Det er nok slik denne gang også.

Da fikk du bedre tilbud enn meg. Jeg fikk kun tilbud om 2000 extrapoeng for 2 turer med SAS

Er det kun EBG som får denne mailen?

Nei, jeg er EBS og det samme er vel jb1

...enn så lenge:rolleyes:

Jeg fikk tilbud om 8000 ekstrapoeng. Men måtte fly en av langrutene fra CPH 2 ganger. Litt usikker på hva de egentlig mener, ettersom 2 ganger kan være 2 t/r eller 2 strekker.

Hvis det er 2 t/r er det jo egentlig bare sånn passe bra tilbud.

Jeg fikk heller ingenting som EBG, men gamlingen som er EBB fikk denne:
SAS.jpg

Kunne trenge denne selv jeg, ettersom jeg planlegger en tur østover i extra eller biz i juni! Dårlig gjort!:(

BF:old

Er EBS ja, ut mai.
"Det står 2 ganger i alle bookingklasser", men jeg renger med de mener at jeg må reise minst to enkeltturer for å få poeng. Må jeg foreta to turer i alle klasser var det ikke et tilbud i det hele tatt. For min del var det ikke nødvendig å registrere seg.

Last edited:
4 ganger i Economy Extra med direkteruter fra/til de nordiske landene gir 16 000 ekstrapoenger!

Last edited:
"Reis 2 ganger i alle bookingklasser og få 4000 Ekstrapoeng – i tillegg til vanlig poengopptjening. Det lønner seg å være lojal." OK?!

Har ikke fått noe slikt tilbud, men det er sikkert fordi jeg ikke er så lojal mot SAS (dumt av meg siden det lønner seg å være lojal)... :rolleyes:

Last edited:
Er EBG og har fått samme tilbud som "gamlingen" til Bizflyer.
Dvs 2 ganger i ekstra eller biz på IC gir 16000 ekstrapoeng.

Forøvrig første gangen jeg har fått et slikt "personlig tilbud" selv om jeg har vært EBG i flere år.

Samboeren (EBB) har fått tilbud om "Reis 2 ganger i alle bookingklasser og få 8000 Ekstrapoeng - Tilbudet gjelder kun på direkteavganger mellom Stockholm/København og USA eller Asia.".

Reiseperiode: 23. april til 31. juli 2009

Jeg fikk tilbud om 2000pts ved å fly en av rutene ut/inn eller fra Oslo..passer jo bra da jeg skal til Amsterdam gitt!

Jeg fikk ikke Registrer meg Her på denne mailen... :question:

Får kun bestill nå og slikt i mailen, kontakta SAS å hun kunne heller ikke se noe registrering her eller noe...:question:

Last edited:
Jeg fikk denne på mail..... (EBB)

Ta en flyreise.
Det lønner seg.

Reis 2 ganger i alle bookingklasser og få 2000 Ekstrapoeng – i tillegg til vanlig poengopptjening.
Det lønner seg å være lojal.

Tilbudet gjelder direkteavganger innen Norden (mellom Norge, Sverige, Danmark eller Finland). Gjelder ikke innenlandsreiser.

Hvis du vil benytte deg av dette tilbudet, kan du registrere deg mellom 14. og 20. april 2009. Reiseperioden er fra 23. april til 31. juli 2009. Har du allerede bestilt reiser i denne perioden? Ikke noe problem! Reisen kvalifiserer likevel for dette tilbudet hvis du registrerer deg.

Hvor mange poeng vil du normalt opptjene?
Se her hvor mange Grunnpoeng du opptjener. Du kan også prøve poengkalkulatoren vår.

Business
(C, D, J, Z) Economy Extra
(B, S, Y)
Sverige - Finland 1200 900
Norge - Danmark 1200 900
Danmark - Sverige 1200 900
Finland - Danmark 1200 900

Eksemplene viser opptjening per strekning på direkteavganger

Husk å legge til 2000 Ekstrapoeng til vanlig poengopptjening!

Vennlig hilsen
SAS EuroBonus

Som vanlig kvalifiserer ikke Ekstrapoengene til et høyere medlemsnivå, men de kan byttes inn i et stort utvalg av flyreiser, hoteller og billeier. Dette er et personlig tilbud som kun gjelder én gang og kun for deg som EuroBonus-medlem. Tilbudet gjelder for flyreiser med SAS, Blue1 eller Widerøe

Jeg fikk tilbud om 12000 ekstrapoeng med 6 turer på intra-scand Y+ eller C

Ikke noe registrering - og med plenty STO og CPH utover så sitter dette som hånd i hanske......

Jeg som EBB kunde fikk tilbud om 4000 poeng om jeg fløy 2 ganger i, unasett klasse.

Forstår jeg rett,, jeg trykker på "registrer deg her" bestiller SVG-CPH-MAN med retur, flyr mellom 26 April og 31 Juli, og får 4000 poeng pluss de få hundre jeg ellers ville fått i Econemy (selv om jeg flyr den billigste klassen):)?

Masse varianter ute i dag, jeg fikk 8000 for 8 enkeltturer innen norden før 31 juli. EBB...

Lurer på om SAS har tilpasset tilbudet etter reisemønster, for jeg reiser nesten bare innen norden, og dette er faktisk ett tilbud jeg skulle kunne greie å oppfylle. Eneste problem er at det kan bli mindre reising i sommer, men jeg har de første 2 flightene ordnet allerede, første er på kampanjestart, den 23:-)

Back