• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Möte mellan Avd. MJF och Avd. ARN

Savipix

ScanFlyer Rusty
Möte mellan Avd. MJF och Avd. ARN

Ett mycket trevligt möte med en stor överaskning på Arlanda idag som bevisar att världen är mindre än vad vi tror. ^_^

Tack igen Odd!

Attachments

• oddandpc.jpg
    oddandpc.jpg
    145.5 KB · Views: 5
Re: Möte mellan Avd. MFJ och Avd. ARN

Har du sagt A så får du si B PCR :angry: :lol:

Hmm, kan overraskelsen være fotografen?

...eller skrittelleren til Odd...?:smile2 Kanskje innkjøpt via Greenbasket.no til kr. 159,- (butikkpris 279,-):D

Hehe, TOS , ja det med skrittelleren var HELT rett !
Overraskelsen var vel heller en bekreftelse på at verden er liten i denne flybransjen. Da PC var bitteligen gutt på begynnelsen av 90-tallet bodde han i BKK, rett over gaten for en QF-pilot som var utleid skipper i TG. Dette er en god venn av meg, samme person som jeg bl.a var på seiltur med i SYD på min reise Down Under i desember i fjor.. Så denne verden er ikke så stor når man begynner å snakke "kjenning" :colgate:

Re: Möte mellan Avd. MJF och Avd. ARN

Å, var det bare det - jeg trodde det var WIAS som hadde utvidet med en avdeling litt sørøst ^_^

Originally posted by LN-KGL

Å, var det bare det - jeg trodde det var WIAS som hadde utvidet med en avdeling litt sørøst ^_^

Det hade jag önskat lika mycket som en valseger för högern i Sverige i kväll! *hint hint*

:rolleyes:

Originally posted by LN-KGL

Nei , ikke ennå KGL ;-) . Men vi har jo en spennende kunde i SAS USA , hvor vi har satt opp en ny bookingmotor, slik at litt aktivitet har vi jo den veien.

Back