Møt meg klokken 23:00 i morgen kveld på Gardermoen, MGP. Hvilket fly?

Re: Møt meg klokken 23:00 i morgen kveld på Gardermoen, MGP. Hvilket fly?

Om flyet hans lander 21:30, så får han vel ikke bagasjen sin før i 23-tiden?

Bør vel levere tilbake pokalen, ja! Komme her og komme her :D

Innstilt fly som skulle til BKK var IL-96 :)

VQ-BBA allerede i lufta, avgikk 18:56 :)

Gikk akkurat gjennom døra på ankomst utland. Kan rapportere om en ikke ubetydelig menneskemengde med plakater, flagg, blomster og instrumenter som er på plass allerede...

Noen som skal på vollen? Hørte at 4 brannbiler skal dusje flyet. Får ikke dratt selv, vil se bilder :)

Haha, på flygradar.nu står det følgende å lese på AFL211:

Från: Moskva, Sheremetyevo (SVO)
Till: , Oslo, Gardermoen - Grattis till Super-gutten fra Norge, Alexander Rybak! (XYZ)

Noen som skal på vollen? Hørte at 4 brannbiler skal dusje flyet. Får ikke dratt selv, vil se bilder :)

er vel 19R/L som er aktiv, så bilder av spyling av russerbussen kan bli litt vanskelig, avhengig av når den spyles.. kanskje de heller burde spyle rybak når han kommer ut av terminalen :colgate:

På Dagsrevyen sa Informasjonssjef på OSL, Jo Kobro, at flymaskinen med Alexander Rybakk ombord skal spyles i nærheten av terminalen, ute ved non-Schengen.

Morsom sak på flyradar nå.

Attachments

• Rybak.jpg
    Rybak.jpg
    37.2 KB · Views: 467

På Dagsrevyen sa Informasjonssjef på OSL, Jo Kobro, at flymaskinen med Alexander Rybakk ombord skal spyles i nærheten av terminalen, ute ved non-Schengen.

"Fire brannbiler skal sprøyte vann over bilen" sa han faktisk.:lol:

Se NRK1 nå..
Jo Kobro er passe stresset :D

Last edited:

Fy søren for et totalt kaos det ble da han kom. Rybakk altså, ikke Kobro.;)

Hadde håpet på flere bilder av flyet, men det jeg så var bare noen korte glimt av flyet rett forfra da fire brannbiler kom og sprøytet.

Ellers var det ganske mange ankommende passasjerer som kom nokså forvirrede ut til den velkomsten. Noen benyttet anledningen til å markere seg foran kameraene. Det ble jo en voldsom drøvtygging for TV-kanalene som sendte fra ankomsthallen i en halvtime før han kom, uten at de hadde noe å melde. Men når han kom, brøt jo alt av oppstillinger sammen.

Hjeeelp. Jeg kommer fra Frankfurt kl. 22.10...

Kom du deg greit ut, regner med du unngikk det ville kaoset som brøt ut da Rybak kom ut. Folk var helt gale, virket det som på TV.

Det får da være måte på for mye styr fordi ett eller annet halvtalent har vunnet en harry musikkkonkuranse?

Det får da være måte på for mye styr fordi ett eller annet halvtalent har vunnet en harry musikkkonkuranse?
Og neste år skal vi arrangere både MGP og MGP jr! Gled deg :lol:

Syns dette var artig jeg. Harry eller ikke, dette er noe man vil huske i lang lang tid.

endelig, jeg har ikke turt å si det i frykt for å bli kikka fra hele forumet :D flink musiker, men makan til oppstyr, skulle tru vi hadde vunnet 3 verdenskrig...

Back