Møt meg klokken 23:00 i morgen kveld på Gardermoen, MGP. Hvilket fly?

flytoget

ScanFlyer Blue
Møt meg klokken 23:00 i morgen kveld på Gardermoen, MGP. Hvilket fly?

Hei og ønsker alle gratulerer med at Alexander Rybakk vant Eurovision Song Contest 2009, han sa at de som ønsker det, at de kan møte han på Gardermoen 23:00 i morgen kveld, men hvilket fly er dette, noen som har noen informasjon? Det eneste jeg finner er SU211 klokken 21:25 med Aeroflot.

http://www.nrk.no/programmer/tv/melodi_grand_prix/1.6612833

Igjen gratulerer og gleder meg til neste år!

GOD 17 MAI!

Re: Møt meg klokken 23:00 i morgen kveld på Gardermoen, MGP. Hvilket fly?

Regn med det er russeren som kommer på kvelden.
Ble litt usikker nå siden den er tidligere inne.

Tenkte på denne men er neimen ikke sikker lenger, kanskje noen som har peiling ?
21:25 Moskva/SVO SU211 Aeroflot

Last edited:

Mener delegasjonen reiste med SU til Moskva, men kan jo komme hjem på annen flight, og han var jo ganske klar på at det var i ellevetiden.

Regner med at hvis de reiser ut med SU, også reiser inn med SU...

Føler denne er litt relevant, siden jeg er så fancy med Twitter og greier - litt artig fra WG Nett:

20090516-n43w93asp4wcpqrqbikhm4gpap.jpg

Om han kommer hjem med SU så er jo ikke det helt rett tidspunkt da, om ikke han vet at de er 1 time og 35 minutter sene allerede! SU 211 lander jo kl. 21:25! Kanskje det er noen andre som kan svare på dette her inne!

Nrk P1, sa nettopp på radioen at dem lander kl. 2130..!!:)

Hjeeelp. Jeg kommer fra Frankfurt kl. 22.10...

Grattis till segern i mgp, kul att ni kan vinna i något som inte innebär att man har skidor... ;) hehe

No offence på nasjonaldagen - men det beviser for meg mr. Rybaks tankeløshet - og når han ikke engang vet når han lander før han innkaller halve Norge - så er det ikke annet å gjøre enn å klappe ham på skulderen. Elisabeth Andreasen har jo skjønt tegningen, der hun går ut og sier at et "godt management" er viktig. Virker som om managementet har et visst forbedringspotensiale - eller bare må holde ungfolen Rybak bedre i ørene.

Så det å dømme hva Rybak sier i gledesrusens første minutter etter å ha slått knock out på hele Europa er derimot full gjennomtenkt? Eller kanskje er du preget litt av Janteloven?

Ingen som har tenkt på at han kanskje trodde folk trodde på han, og at han derfor på denne måten kunne komme seg hjem stille og rolig uten for mange plagsomme mennesker på OSL? Godt forsøk i så fall! :)

Så det å dømme hva Rybak sier i gledesrusens første minutter etter å ha slått knock out på hele Europa er derimot full gjennomtenkt? Eller kanskje er du preget litt av Janteloven?

Nei nei, for all del, jeg gleder meg stort over at Norge har vunnet, og Joe og janteloven går absolutt ikke hånd i hånd - men jeg synes det virker som nok en mindre gjennomtenkt uttalelse - i sammenheng med alle mer eller mindre håpløse mediestunt han hopper på - "Rybak i SMS til Dagbladet: "I dag ba jeg med en jente på kino"" etc.

Handler ikke om jantelov, men heller å se verdien av planlegging og langsiktige strategier.

Og ja - hvis greien med klokken 23 var å få folk til å møte opp etter at han var dratt - absolutt, godt forsøk!

Tar av meg hatten for hvordan han faktisk takler det enorme presset og gleden ved å vinne...men kritikk kommer det alltid og det er sikkert noe han takler like bra!

I følge Aeroflot sine sider så skal det gå en A319 fra SVO2 til OSL klokken 2050 lokal tid som SU221.

http://www.aeroflot.ru/ENG/flights.aspx?ob_no=451&act=tablo&code=SVO2&type=dep&date=2009-05-17

I følge infoen skal dette være VQ-BBA.
http://www.airliners.net/photo/Aero...1521051/&sid=073e5d756b70d8fdec7bdb40b4df7fd8

Blir ikke dette flyet litt smått, når massevis av artister, pressefolk og andre skal hjem fra Moskva?
Jeg nevner det fordi SU551 til Bangkok klokken 1950 fra SVO2 er kansellert. Skal dette til Oslo istedet kanskje? ;-)

Mulig han lander i 23 tiden Moskva tid?

No offence på nasjonaldagen - men det beviser for meg mr. Rybaks tankeløshet - og når han ikke engang vet når han lander før han innkaller halve Norge - så er det ikke annet å gjøre enn å klappe ham på skulderen. Elisabeth Andreasen har jo skjønt tegningen, der hun går ut og sier at et "godt management" er viktig. Virker som om managementet har et visst forbedringspotensiale - eller bare må holde ungfolen Rybak bedre i ørene.

Mr Rybak holder seg til musikk, så holder du deg til å nerde om fly. Da tenker jeg vi får best uttelling, så blander vi oss ikke i hverandres sirkus.

Og de som vil mene noe om stunt og management og slikt, det er ikke fritt for at en god del av forumet's beboere trenger et management her inne også, så vi har vel moderatorer for en grunn, likesom artister har barnevakter. ;)

-A

Skanaløst at Rybak ikke er mer nøyaktig mht. landingstidspunktet på Gardermoen ja. Utilgivelig. :lol:

Back