Moro med p.a-anlegget på Heathrow

Re: Moro med p.a-anlegget på Heathrow

hehe... Denne har vel vært oppe her noen ganger før, men et gjenhør er slettes ikke å forakte! Faktisk tenkte jeg på denne her om dagen og at jeg snart måtte høre det igjen! Så dette passet bra.

Hehe .. joda, dette er ekte, men minst ti år gammelt.

Her ser jeg dessverre en liten "ulv-ulv-effekt". Tviler på at f.eks. barnebarna til Agatha Sørås får hjelp til å rope opp bestemoren sin på LHR etter dette.. (:p )

I min tidligere jobb brukte vi en god del "look-a-likes" fra England. Og har da sendt et par av de til infoen på FBU for å få de til å rope etter andre.
F.eks .. Elton John (han var så lik at man vanskelig så forskjell) kom for å få Tom Jones og Neil Sedaka ropt opp, mens vi andre lo så vi knakk bak søyla. Og ja han måtte skrive autograf ;)

Her ser jeg dessverre en liten "ulv-ulv-effekt". Tviler på at f.eks. barnebarna til Agatha Sørås får hjelp til å rope opp bestemoren sin på LHR etter dette.. (:p )

Hos min tidligere arbeidsgiver så var det en (Herr Løveraas) som var litt sent ute til flight på LHR... opprop på gate ble hørendes omtrent slik: "Can mr. Loverass please go to gate XX immediately". :colgate: Han var litt flau for å si det sånn...

Hehe, festlig. Men ja de er vel litt gamle. Men for all del :)

Jamen når vi er ved sjove, kan en så give en link til denne....
For nogle år siden var der en norsk reklame om hvordan man kunne blade på sin PC i sit
word dokument......tror jeg nok..kan huske at det var helt ustyrlig morsom...
Hilsen
ole

Back