Mornings fra Incheon

Fly med oss

ScanFlyer Gold
God morgen, alle sammen! Smånervøs stemning her før jeg skal fly ICN-PVG-CPH-OSL. Er visst ikke mulig å tagge bagasjen lenger enn til PVG, til tross for én gjennomgående booking. Har da 2t 25m på å gå gjennom immigration, hente bagasje, sjekke inn på nytt og deretter gå gjennom sikkerhetskontroll og immigration før jeg løper til gate :headbang Ordner seg nok !

...og med flaks, raske bein og "litt" erfaring fra store flyplasser navigerte jeg meg gjennom alle hindre på 30 minutter, inkludert oppgradering med Optiontown. Fortsatt god påske!

God morgen fra Shalala-lala-la-la-la flyplassen (eller hva den nå heter) i Dhaka. En liten Thailounge som kun har oppe 2 timer før Thai sin rute til BKK, begynner å fylles opp. Men de har jo :drink , så da er jo alt i orden.

Nest stop, 40 timer i Bangkok :up:

Hepp fra Bergen.

Her er det jo langt på dag etter at klokken ble stilt i natt. Blir sikkert en løpetur med familien, forhåpentligvis før regnet de truet med kommer.

.., inkludert oppgradering med Optiontown. Fortsatt god påske!

Da får du jo avsluttet med litt stil da, selv om det ikke blir samme nivå som på fjorårets påsketur.

Mornings. Min tur til å stå for frokosten, så får vel snart sette i gang. Usikker på om jeg gidder å gå på ski i dag eller ikke, men blir uansett retur til Oslo i kveld. Ha en fin dag

God morgen, alle sammen! Smånervøs stemning her før jeg skal fly ICN-PVG-CPH-OSL. Er visst ikke mulig å tagge bagasjen lenger enn til PVG, til tross for én gjennomgående booking. Har da 2t 25m på å gå gjennom immigration, hente bagasje, sjekke inn på nytt og deretter gå gjennom sikkerhetskontroll og immigration før jeg løper til gate :headbang Ordner seg nok !
Shanghai er sær når en er i transit. Ikke mulig med gjennomgående innsjekk. Passkontroll der de leter etter visum i passet og en prøver å forklare at en er i transit, henting av bagasje, tollkontroll, ny kø for innsjekk, sikkerhetskontroll og ny passkontroll. Håpløst. Foretrekker Beijing ved transit i Kina - der glir ting normalt lett og raskt og en slipper styr med bagasje og ny innsjekk. Er en uheldig og kommer bak en CA 747 full av indere eller pakistanere som skal også er i transit, da går det tregt i transit kontrollen med lite organisering av køen.

Mornings fra HRC Helsinki, juice gjør godt med ei heildundrandes fyllesjuke i bakhånd. Ny båt ikveld, nye muligheter.

Ha en fin en.

God morgen fra London. Stikker til Tuben om en times tid for å komme meg ut på LHR. Tenkte å finne meg en TV som viser kampen kl. 13:30. Hjem igjen til skogbrannenes hjemland i kveld. Skal bli godt å få litt sol og varme igjen. Ikke vært mye av det her borte.

God formiddag fra Bærum, her ble det nesten jetlag i dag i og med at tidssonene kom helt ut av fase over natta :)

Siste dag av USAirways-tilbudet, montro om ikke man går på en smell i solveggen i dag :fly

Gudd mauning fra vestsøsøst! Her er det klart for siste innspurt av helgevakta og en ukes fri står for døren. En liten Norgestur om et par uker er også i innledende planleggingsfase ..

Tenkte jeg skulle lagt inn radarloggen min fra de siste 24 timer siden det var så stille i dag, men det blr visst 30 ganger mer tegn em tillatt .... Jaja ... ^_^

Påskelammet skal ofres i dag - sammen med en aldeles supervakker cheesecake jeg ikke har fått lov å prøvesmake ennå ....

God "morgen". Ble sikkelig helaften igår kjenner jeg. Kjekt avrundet med å nible Upper Ten på Internasjonalen.

Nå er det bare å nyte de siste feriedagene med å stelle og ordne litt i kåken.

En strålende dag ønskes.

Urk fra det Sørlandske!

Siden jeg ikke vant i lotto i går, drakk jeg meg like godt full.
Det merkes til de grader i dag.
Plan for ettermiddagen: Holde senga!

BF:cool2

God aften, også fra det sørlandske. Riktignok på et tog et sted mellom Nelaug og Vennesla. På vei hjem til Bryne etter en fin påske hos familien. Tog er deilig. Slipper å tenke på å kjøre og stange i trafikken.

Fint å være på reise. Da minnes man på at det ikke er så lenge til neste flytur. 11 dager igjen til langhelg i hovedstaden. Sweet!

God kveld fra Sola lufthavn! Her skal natta tilbringes på hotell før SAS tar min kone og meg til Gardermoen i morgen. Fin påsketur til Newcastle er over. Må nevne en ganske artig opplevelse på flyplassen i Newcastle. Min kone og jeg ønsket å kjøpe oss inn i loungen der og slappe av. Vi spurte damen i loungen om det var mulig. Hvorpå hun sier: Dere skal jo bare være en time! Kan ikke ta betalt for det! Værsågod kom inn gratis! :-) Så der satt vi da med en economy billett fra WF som ga adgang... Ikke verst! :-) Vi takket så mye og hadde en komfortabel tur med WF over Nordsjøen etterpå også. :-)

Back