• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Mornings fra Hovedstaden; Det er søndag!

Bergern

ScanFlyer Dusty

Herlig kveld er avløst av tidlig og veeeeldig lat morgen. Som turist i egen by, nytes en kopp fra inkludert maskin, mens Robert Galbraith står for underholdningen.
Gårsdagens middag på Fjord var som vanlig deilig, med østers og kveite som høydepunkter.
Idag skal det leies bil også bærer det opp mot tynnere luft. Avklimatiserer på Norefjell, før Tunhovd invaderes i morgen. Ikke umulig at det blir en tur innom minipolet på Nesbyen midt i siste etappe.
Ha en snasen og høstfrisk slutt på uken :)

Re: Mornings fra Hovedstaden; Det er søndag!

Også fra Lillestrøm, to dager AMS venter... Ha en God vinter(??)dag..:up:

God morgen fra Sandaker. Grått og høstlig i hovedstaden. Søndagsmiddag hos de gamle samt litt organisering av neste helgs blåtur som jeg organiserer. Ha en fin dag

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen fra Savalen!

Nydelig viltbord i går kveld, inkl 5 sorter rakfisk for de som spiser slikt. I do not!

Snart frokost nå, så en kjøretur ned fjellet til vakre Skaun. Konferanse i Oslo tirsdag.

Nyt søndagen!

Kim

God dagen fra Oslo Øst. Får broder og familie på besøk i kveld, så har vært en tur på Bunnpris og hentet ymse kakeingredienser. Ellers blir det fotball og F1 på skjermen. Og då får man vel gi en skjerv til TV-aksjonen om de gjør seg umake med å stikke innom.

Apropos rakfisk. Ryddet i kjøleskapet tidligere i uken, og da dukket det opp en rakfisk stemplet "best før 01.02.16. Etter en rask besiktning ble det besluttet at denne skulle spises til middag påfølgende dag. Muligens et risikoprosjekt, men tro til med poteter, rømme, rødløk, rødbeter, Frydenlund fat og Kongsberg Akevitt. Det smakte aldeles fortreffelig og jeg lever fortsatt i beste velgående[emoji106] Ha en fin søndag!

Sent from my iPad using Tapatalk

Go ettermiddag fra Ruters grå. På vei til en avtale. En vaskemaskin er nå satt på også håper jeg klarer å.rømme unna lenge nok så det ikke kommer noen bøsser. Kontanter har jeg ikke. Veldedighetsshow på tb har jeg lite sans for selv om formålet er godt. Derfor gir jeg ikke til tv aksjonen i år heller.

Sent fra min SM-G920F via Tapatalk

God ettermiddag fra Ceske Budejovice. Da har man fått med seg det som er åpent og severdig i byen. Bryggeriet hopper man raskt over. Kom over dette gamle skiltet som vel er passende for en by med dette navnet.
attachment.php

Ha en god en på dagens oppdagelsesferd i geografien eller kulturhistorien.

Attachments

• 14711260_10154184783073978_268483550080059873_o.jpg
    14711260_10154184783073978_268483550080059873_o.jpg
    145.7 KB · Views: 323

Glad søndag fra Ris. Det brenner på peisen og livet er ganske så behagelig. Planlegger rakfisklaget som holdes her for 15. gangen om 13 dager...rakfisk er utrolig godt - men vi drikker som regel bobler til fisken. I kveld er det får i kål hos en god venn - tradisjoner er viktig. Ha en flott søndag!

Ettermiddagsmornings fra Lillestrøm. Straks blir det å fyre opp det man skaffet av biffburgere, bacon, egg og sånt.

Men først - flyprat, Kaffe og Bundaberg Ingefærøl

Ha en strålende dag

G'moorgen! Her har man allerede hentet to pickuptruck-laster med trebiter for å fylle opp hull gravd av bikkjene. Så nå ser alt bedre ut igjen og ingen er i fare for å ramle ned i hull - på en stund.

Så nå har jeg fortjent en stor kopp kaffe og en fotballkamp!

God aften fra R11. Noen tror at stillevogn betyr at man kan viske høyt og bryte ut i sporadisk latter innimellom. Ikke ofte jeg snakker til folk, men nok er nok og stillheten er gjenopprettet.

Ha en fin ettermiddag, med eller uten støyforurensning

Lurer på hvilken Diners-lounge man skal satse på i Praha.

Back