• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Morgenstemning på ENSG

l188

ScanFlyer Blue
Morgenstemning på ENSG

Bildet er tatt i høst. Photoshoppet, og ble ganske fornøyd med resultatet.

SOG_tonemapped.jpg

Re: Morgenstemning på ENSG

for meg ble fargene på GPU'en og kjelga litt kunstig da, men ellers et meget pent bilde :)

Flott bilde, men litt mye saturation kanskje.

Rødt og gult har kanskje for mye saturation - for øvrig veldig eventyrisk!

Takker for innspill, veldig lærerikt. Ser jeg har vært litt for ivrig med saturation:8:. Her er en litt mer nedtonet utgave.

ENSG_1.jpg

Niiiiice!!! Bare ett hakk tilbake igjen for rødt? Synes kjegle og RWY-skiltet så en smule blass ut - om du vil ha det 100% :)
Og er det 100% rett? Ser på hytta i bakgrunnen spesielt...

Synes første bildet var litt stilig =) Ta og marker de mest rødsprakende fargene og reduser saturationen deres litt, hver for seg. Ellers synes jeg resten av bildet var knall ;)

Back