Morgen og motlys bilder OSL 30/7-11.

TKDahl

The Heraklion Spotter :)
Som de fleste her nok har fått med seg så sliter jeg litt meg fargene på egen PC :headbang det som ser greit ut på min blir ofte litt grelt hos andre. Har prøvd å ta noen grep og justert litt på skjeminstillinger, derfor vil jeg gjerne høre litt hvordan disse bildene fra OSL tidlig lørdag 30/7 ser ut for dere andre. Alle blider er fra sørenden av østrebane ved "nye vollen", unntatt bildet av Thai som ble tatt fra P-plassen på RV35.
TK :fly

1312566363_resized.jpg

1312566392_resized.jpg

1312566399_resized.jpg

1312566500_resized.jpg

1312571941_resized.jpg

1312576901_resized.jpg

1312588157_resized.jpg

1312658336_resized.jpg

1312658342_resized.jpg

1312658348_resized.jpg

For de som vil se flere fra samme dag så ligger de her : http://pictures.dahlaviation.com/#60.0 det kommer flere etterhver som jeg får sortert og redigert.

veldig bra dette her da, ser at du også har fått bukt på den ekle blå himmelen som har forfulgt deg i noen bilder :)

Knallfine bilder, du fikk Thai på riktig bane til slutt:D

Takk og velkommen tilbake til sivilisasjonen ;).
Jo da fikk Thai omsider, men det var bare så vidt. Sjekka forventet ankomsttid (07.00) når jeg la meg og det samme når jeg stod opp, joda fortsatt 07.00 og alt bra: Frokost og kaffekoking og fortsatt god tid, reiste hjemmefra 05.25 så da burde jeg ha god nok tid til å komme meg i sør enden på østrebane. Statoil på Kongsvinger og hamstrer mere kaffe (skulle jo bli på OSL en god stund) sjekker igjen ankomsttid, fortsatt 07.00 og alt bra :), passerer Skarnes og sjekker igjen, WHAT THE FUCK ny tid 06.38 :headbang girer ned 2 hakk på Ford'n gir den like mye diesel :stirl som en Scania 140 med fult tømmerlass ville brukt opp Djupdal'n. Strekningen Skarnes-McDonald Jessheim snakker vi ikke mere om. På vei ned mot påkjøring RV35 sjekker jeg Flightradar24 og ser den både på den og "live" på innflyving (var vel ikke bare maskinen fra Thai som fløy da, men også en annen heavy maskin bygd i :USA) Skjønner jo at jeg rekker ikke å komme meg til "nye vollen" men foretar en rask "nødlanding" på p-plassen rett før RWY 01R, opp på taket med kamera, å jammen klarte jeg den denne gangen :colgate: . Men det er tydelig at det en forbannelse mellom meg og Thai på landing, 3 tidlig turer som jeg har missa den og nå bare så vidt det gikk på 4de. Stor takk til Ford'n, noen der oppe og ikke minst UP som fortsatt sov godt. Neste gang Thai på landing skal tas, tror jeg jeg overnatter på OSL.

TK :fly

Last edited:
Back