• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Default Morgen fra Haeundae Beach 해운대해수욕장

petter380

Powder hound
Medlem
En rusle tur langs stranden på Haeundae Beach 해운대해수욕장 for å få opp appetitten etter meget god Korean BBQ middag (som selv Sud ville godkjent😋) og møte i går kveld. Arbeidsmøter nå om 2,5t og deretter høyhastighetstog til Seoul som blir spennende å prøve!

Noen artister har skjønt det:
1777327283139.webp

Her ved Kysten er det dårlig med strender, men desto mer sumper, kanaler og fugleliv. Som denne hakkespetten, som prøver å misbruke kolibri-feederen.

Lang kjøretur, men verdt det for å sitte her og beundre solnedgangen med en dugelig bourbon og coke ..

IMG_9223.webp

God morgen tirsdag fra Bangkok.
Her nytes morgenkaffen hjemme i stua, langt fra stranden, ei heller er strandtur på planen før mot senhøstes, dessverre.
Her settes snart kursen ut døren, blir MRT til Lumphini og fotmarsj hjem. Turen går via Tops for handling av ymse for Taco middag i morgen.
Ha en fin fin tirsdag :-)

Herlig tirsdag:-) i dag skal ektemannen på sin siste kontroll etter kreftoperasjonen for 5 år siden. Alt tyder på at han er frisk som en løve og er klar for feiring i ettermiddag på Trattoria Popolare. Livet er definitivt til for og nytes.

God morgen fra Trondheim. Snart frokost og rusletur til jobben. Løpetur opp til Theisendammen i ettermiddag, det blir bra!

God morgen fra kontoret. Nydelig dag i hovedstaden i går. Pass til arving #1, shawarma og Palestine Cola på Grønland, for å så ta en nydelig 12 kilometer i marka. Viktg å bruke hele byen. Full rulle og mulig noen litt rarer jobb-bookinger i dag.

God morgen fra Lysaker. Kom arbeidslyst og trenge deg på. Hjemme skal et barn kjøres og hentes på hockeytrening og jeg trenger også selv en løpetur. Ha en fin dag.

Trøtt morgen fra Flytoget. Lang jobbdag venter i København før jeg kan sjekke inn på hotellet i kveld. Her skal det sies ting og spille sang.

Ha en best tirsdag

Morn fra Tønsberg. Her har man gjort noe så sjeldent som å forsove seg, og det helt uten å bruke 1-2 timer av natten på å overtale noen barn om at det fortsatt er natt, og urverket rapporterer at jeg sov i 9t11m, som er såpass uvanlig at det rapporteres som en outlier.

Au morgen fra det Sørlandske!
Podagraen har inntatt stortåa mi. Det begynte i går og tross kraftig medisinering har det bare forverret seg, så det ble dårlig søvn i natt. Jeg er sikker på at det hadde vært mindre smertefullt å ha en knis stukket gjennom tåa.
Så da ble det hjemmekontor og hinking rundt i heimen. Dessverre MÅ jeg ut i ettermiddag og kveld. Men heldigvis uten for mye gåeing. Så håper jeg medisinen snart slår inn og slår hevelsen tilbake.
Får trøste meg med at Podagra er sykdommen som kommer av at man lever det gode liv.......... Så da må man kanskje bare holde ut da?

God morgen fra Tananger,

Flott morgen her i sørvest. Blikkstille på sjøen. Jeg og min bedre halvdel starter dagen med båttur ut til øyene i vest.
Kanskje blir det noen fiskepinner etter hvert? Slik kan det være å bli pensjonist!
Ha en fin dag.

God formiddag fra Santiago. Nydelig høstdag. Sol og temperatur rett over 20-tallet. Trening unnagjort og nå skal det drives litt konsulentvirksomhet for lokalt reiseliv. Nasjonaldagen nærmer seg også med stormskritt og det må planlegges litt før 300+ ramler inn i hagen. Ha en bra dag.

Back