Monday morning blues

BSSW

Browncoat
Greetings fra YOW, eller i det minste byen YOW tilhører; Ottawa

Her er det straks leggetid, men dessverre så er det opp for å pakke i morgen ... senere i dag. Hjemreise fra IAH i kveld, så da må man først komme seg ned dit.

Tittelen er fordi jeg egentlig ikke vil reise hjem, men får heller komme tilbake igjen ved en annen anledning.

Har gått gal i en boksjappe i området og kommer hjem med hele 6 nye bøker, lurer på hvor/når/om jeg får tid til å lese disse...
3 x Mr. Heinlein
1 x Mr. Card
1 x Mr. Herbert, og
1 x Mr. Niven
Alle i samme sjanger :8:

Innsjekk for hjemreisen gjennomført, og BN3 ble det på SK952 (bedre enn på SK951!! :p)

Uansett, leggetid her nå

Ha en fin mandag forumister :)

God morgen fra Oslo nord - det går mot feriemodus og palmer - snart på tide å pakke ned shortsen og solkremen - dette møkkavær vi har her hjemme på berget - er bare for Eskimoer :)

Ha en flott dag.

Jan

Auda! Det er mandag!
Og jeg er kommet meg på jobb etter en elendig natts søvn. Så dette borger for en super dag! Not!
Kjenner at arbeidslysten er på høyden med lysten til å gå til tannlegen, så dette skal nok bli en produktiv dag......
Akkurat nå er jeg sååå glad for at jeg har avtalt å være med å bygge lekeplass i ettermiddag.
Foreløpig er det grått og det er ikke veldig lenge siden det sluttet å regne. Men det skal klarne opp her og bli en fin sommeruke sier dem.
Og jeg skal jobbe ja. Dårlig kombo.....

Er det rart jeg drikker?

God dag fra Akersgata. Ingen stor arbeidslyst her heller - jobber litt tilbake på gammel avdeling i dag også. Men men - bare drøye fire uker til jeg har tre uker ved Svartehavet å sjå fram til. Zagorka, balkong, Slavena, bar Cubo, Bodega og Happy osv osv osv.. Bedre mandag!

God morgen/ tidlig formiddag fra Snillfjord! :)

Mandag og jaggu ny uke igjen, skulle likt å visst hvor tiden blir av. Vel vel, grått og tåkete her i dag, temperaturen har fått et tilbakeslag og er på rundt 10+, men skal bedres utover uken sies det. Enda mer rask og søppel skal sendes til gjenvinning denne dagen, deretter blir det middag sammen med moder'n.

Ha en topp dag forumister!! :D :D

Grompf.

Første mandag etter to uker ferie er aldri gøy. Men man får være pessimist, så blir man positivt overrasket :)

Selvsagt altfor lenge til neste ferie, som er enda lenger, sånn at det sikkert blir enda verre å begynne på jobb etterpå igjen :p

Sånn går nu dagan.

God dag fra Perdika. Her ble dagen begynt med morgenbad og Underberg. Visstnok er bankene stengt her i landet nå, men på seilbåt merker man ikke noe til det. Jeg gjør jobben min som baumann og dekksgutt. Ha en fin dag

5400d80bb621809ee5cb2f980ebf98d8.jpg

God ettermiddag fra Cote de Azur,
Her nytes ferielivet i langsom kino med min bedre halvdel.
Første året på ferie uten barn/ungdommer.
God mat og vin som vanlig her nede på Rivieraen.
Onsdag tar vi en tur fra NCE over til FCO for å besøke gode venner i Bagnaia nord for Roma med Alitalia.
God sommer folkens

G'moorgen! Kom en liten 'kaldfront' igjennom, så kvelden i går var perfekt på terassen. Håper det varer noen dager.

Mandagsfri .. må en tur til dyrlegen og legge igjen litt penger samt knerte noen busker. Ellers lite på programmet.

God ettermiddag fra Oslo.

Første utendørsbadet (utenom Frognerbadet) unnagjort, var slett ikke ille.
19 grader i Ulsrudvannet.
Deilig å komme i gang med badesesongen utendørs, er jo over 3 uker senere enn i fjor.

Stadig fly å se i luften når man svømmer der også (for å få det litt flyrelatert...)

God dag fra Akersgata. Ingen stor arbeidslyst her heller - jobber litt tilbake på gammel avdeling i dag også. Men men - bare drøye fire uker til jeg har tre uker ved Svartehavet å sjå fram til. Zagorka, balkong, Slavena, bar Cubo, Bodega og Happy osv osv osv.. Bedre mandag!

Zagorka er bra, men Astika er enda bedre.

Back