• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

MOL kommer till Rygge idag

Marcus W

ScanFlyer Blue
Vad kan de ha på gång nu? MOL kommer väl inte om det inte är något "extra". Vilka nya linjer kommer? Jag vill ha till Køpenhamn/Malmø

Sist MOL besøkte RYG ble hele ankomstområdet sperret av med vakter, får håpe sikkerhetstiltakene er noe mer moderate denne gang - for passasjerenes del...

Sist MOL besøkte RYG ble hele ankomstområdet sperret av med vakter, får håpe sikkerhetstiltakene er noe mer moderate denne gang - for passasjerenes del...

Hvorfor i alverden gjorde man det?

Var det for at skærme ham mod utilfredse kunder ;)

Ibiza og Palermo kommer nok til å gå bra, veldig usikker på den lille flyplassen i Frankrike er noe særlig å satse på..

Ibiza og Palermo kommer nok til å gå bra, veldig usikker på den lille flyplassen i Frankrike er noe særlig å satse på..

Forsvinner ikke Ryanair fra Marseille, Beziers og andre flyplasser i Syd-Frankrike får sikkert endel økt trafikk p.g.a. denne nedleggelsen.

Er vel grunn til å tro at det er flere ruter på gang da. Et fjerde basefly fylles ikke opp med disse tre rutene med 2xukentlig...

Hvorfor tror du det? Jeg har vært i Palermo, senest i september og byen er et høl.....selv italianerne sier det:lol: Den andre siden av Sicilia med Taormina er mye bedre men Sicilia er ikke det første Ola Dunk tenker på når det gjelder sol og bad.

Frisk satsning på RYG av FR må jeg si.

MD11, for å komme til Taormina bør man jo lande på Palermo :) Mange nordmenn som reiser til Sicilia.

Noe stort volum tror jeg det ikke er og det er diverse charteroperatører som har prøvd seg uten suksess. Fløy selv til Catania når jeg jobbet i BLX. Men det gjenstår og se, mulig FR klarer og fylle sine avganger.

Back