• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Modellfly butikk i Bangkok

gardkarlsen

ScanFlyer Silver
Jeg var ute og trasket i Bangkok for en stund siden og kom over en butikk som solgte masse modeller. Her er noen bilder fra butikken i MBK senteret :-)
IMG_0595_small.jpg

IMG_0589_small.jpg

IMG_0590_small.jpg

IMG_0591_small.jpg

IMG_0593_small.jpg

IMG_0596_small.jpg

Takker!
Skal prøve å stikke innom der på mitt besøk i byen i juni. MBT, er ikke det et veldig stort kjøpesenter?

BF:cool2

Skal være enig i at jeg hadde sett for meg noe rimeligere priser. Prisene hos Aviation center i Berlin er en del lavere enn dette!

BF:cool2

Den som jeg var innom for å ta bilder ligger på MBK men jeg tror også det var en på CentralWorld Plaza shopping senteret

Noen som veit om noen i KLIA eller Singapore? :lol:

Det er bare en lekebutikk på KLIA, og det er så og si ingenting å finne av modeller inne i byen. De få jeg har sett er dyre. Det er tilsynelatende like stor avstand til Malaysia som til oss i Europa fra produsentene i Østen. Singapore har jeg dessverre ikke peiling på. Har ikke sett noe i de kjøpesentrene jeg har vært i. :-/

Back