Mitt syn på en IL-62

putzmeister

ScanFlyer Dusty
Re: Mitt syn på en IL-62

Herlig - nesten like flott som VC10, men bare nesten ;)

Etter mine alfabetiske kunnskaper (som er meget limiterte) skal det stå ROSSIA på den der, så det betyr at det var Russian Air Force, eller hva? Utrolig flotte bilder og dokumentasjon, Stein. Virkelig fantastisk!

Etter mine alfabetiske kunnskaper (som er meget limiterte) skal det stå ROSSIA på den der, så det betyr at det var Russian Air Force, eller hva? Utrolig flotte bilder og dokumentasjon, Stein. Virkelig fantastisk!

http://en.wikipedia.org/wiki/Rossiya_(airline)

"Federal State Unitary Enterprise «State Transport Company «Rossiya» (Russian: ФГУП «Государственная транспортная компания «Россия»), operating as Rossiya — Russian Airlines"

Var vel der i forbindelse med at Jonas snakket med Sergej Lavrov

Fine bilder :) Ja, tar man en nøye titt på bilde 4, så ligner det på tårnet som er på OSL ;)

Flotte bilder,Stein!

Har nesten makene jeg og,men du vet hvor rask jeg er til å redigere hehe.

Javrov var her i forbindelse med noe delelinjer i Barentshavet.

Vidar

Hva du ikke får på brikken. Ellers målløs av bildene dine nok en gang.

Så ikke at det var et hjul under halen til noen her nevnte det.

EDIT: Ser ut til at jeg må ta turen til Sandefjord (for å spotte Harvard å DC-3) og Gardermoen å spotte diverse selskaper som Delta Airlines, UPS, Alitalia osv, selskap som rett og slett ikke lander på Sola.

Last edited:

Supert Stein :fly blir skikklig "avundsjuk" når jeg ser slike lekkerbisker fra øst (det er laget mye snacks er borte)

TK

Back