Mitt reiseår 2015

oskarflekkefjord

ScanFlyer Blue
Mitt reiseår 2015

Nå som det nærmer seg slutten på 2015, er det på tide å se tilbake på året som har gått. Har vært mye på reisefot det siste året. I tillegg til utallige turer til Kiel og Hirtshals med Color Line har jeg vært på større eventyr. Deler noen minner her:

I april var jeg på cruise med et splitter nytt cruiseskip. Cruiset gikk fra Southampton til Zeebrugge - Le Havre og tilbake til Southampton.

I midten av mai stakk jeg og familien avgårde til Hawaii med SAS og United. Der var også målet et syv dagers cruise rundt de Hawaiiske øyer.

I juni dro jeg alene til Toronto og Ottawa en uke. Det var magisk! Fikk sett og gjort veldig mye bra greier.

I juli var jeg på to roadtrips; Den første oppover Vestlandet til Bergen, Hardangerfjorden og nedover igjen.

Senere i juli kjørte jeg til Stockholm og tilbake. Reiste på cruise til Finland derfra, og fikk spottet på Arlanda ved tre anledninger.

I august kjørte jeg og en vennegjeng til København. Wallmanns, Tivoli, shopping og alkohol stod på "to-do" listen. DFDS hjem. :wow:

I oktober var jeg en snartur til Helsinki i forbindelse med at Blue1 skulle pensjonere flåten sin med Boeing 717-maskiner. Der fikk jeg også med meg Finnair nyeste tilskudd til flåten, den nye Airbus A350!

Har tilbakelagt 18 000 km i min lille Hyundai Getz siden 1. februar. Den har vært med på mye gøy.:rolleyes:
Har flydd med SAS, Norwegian, British Airways, Blue1, Air Canada, United og WestJet. Flydd i: Boeing 717, 737, 747, 757, 767, 777 og 787, samt Airbus A320, A321 og A340.

Ser frem til 2016 og benytter samtidig anledningen til å ønske alle et riktig godt nyttår! :spin

Re: Mitt reiseår 2015

Flott tripreport og bilder. Ser ut som du har hatt et spennende reiseår med mye flotte opplevelser :) Takk for at du deler :)

Re: Mitt reiseår 2015

Mye fint og variert - håper du skal reise litt i 2016 også

Back