Re: Mistet kontakt med fly fra Malaysia Airlines (KUL-PEK 08/03/14)
Dette blir jo bare mer og mer underlig. Det er hevdet at flyet gjorde kursendring før det forsvant. Det skal vel normalt gjøres i samråd med tårn?
Hva med en plutselig dekompresjon? Det kan vel sette personer ut av spill på kort tid.
Vi har tidligere hatt ulykker hvor fly har mistet deler av tak (aloha), mistet lasteromsdør (DC10) eller mistet vindu. Bare spekulasjon selvfølgelig, men det må være lov å lure litt nå.
Dette blir jo bare mer og mer underlig. Det er hevdet at flyet gjorde kursendring før det forsvant. Det skal vel normalt gjøres i samråd med tårn?
Hva med en plutselig dekompresjon? Det kan vel sette personer ut av spill på kort tid.
Vi har tidligere hatt ulykker hvor fly har mistet deler av tak (aloha), mistet lasteromsdør (DC10) eller mistet vindu. Bare spekulasjon selvfølgelig, men det må være lov å lure litt nå.