Mistet kontakt med fly fra Malaysia Airlines (MH370 KUL-PEK 08/03/14)

Det stemmer. Flere forskjellige gjenstander fra flyet som fløt i land langs kysten av sørlige Afrika og noen øyer utenfor.
 
Man har funnet en ny del på Madagaskar nå i desember, endel av landingsdørene, og det tyder på at hjulene var ute nå flyet traff vannet. Et eller annet sted i det indiske hav

https://www.standard.co.uk/news/wor...dence-landing-gear-flight-crash-b1046704.html

Har sett de hypotesene, men om et fly klasker i vannet med 1000 km/t så
kan godt hjul dørene og alt annet på flyet løsne og bli slått av. :cry:

Det blir vel bare mer og mer vanskelig å finnet flyet med tiden og mindre motivasjon for å bruke milliarder på leting.

(Dog imponert at Franskmennene ikke ga opp å finne sin Airbus i Atlanteren i 2009. Det var også nål i høystakken men kursen var jo relativt grei.)
 
Betalingsmur på artikkelen, men jeg lurer på nøyaktig hva på understellsdøren som indikerer at hjulene var nede da de traff sjøen?
 
"myk kontrollert landing" Jau,jau ,etter å ha sttt deler av inventaret som angivelig skal stamme fra MH370 ,så tviler jeg på en myk ,kontrollert landing
 
Back
Top