E engm-w Newcomer 27 Feb 2013 #1 Noen som kjenner bakgrunnen for denne manøveren? Det var iallfall interessant å se fra stuevinduet mitt. Attachments image.jpg 43.9 KB · Views: 846
Noen som kjenner bakgrunnen for denne manøveren? Det var iallfall interessant å se fra stuevinduet mitt.
Anders95 ScanFlyer Blue 27 Feb 2013 #2 Virker som han kom inn for høyt, evt. litt nærme Norwegian-flyet foran.
P PointMergeArrival ScanFlyer Blue 27 Feb 2013 #3 engm-w said: Noen som kjenner bakgrunnen for denne manøveren? Det var iallfall interessant å se fra stuevinduet mitt. Click to expand... SAS ser ut til å fly en RNAV visual og får en left 360, antageligvis fordi han kommer inn med for mye energi, "hot and high". Når var dette? Legger ved et lignende eksempel fra tidligere i februar. Attachments image.jpg 132.7 KB · Views: 585
engm-w said: Noen som kjenner bakgrunnen for denne manøveren? Det var iallfall interessant å se fra stuevinduet mitt. Click to expand... SAS ser ut til å fly en RNAV visual og får en left 360, antageligvis fordi han kommer inn med for mye energi, "hot and high". Når var dette? Legger ved et lignende eksempel fra tidligere i februar.
E engm-w Newcomer 27 Feb 2013 #4 PointMergeArrival said: SAS ser ut til å fly en RNAV visual og får en left 360, antageligvis fordi han kommer inn med for mye energi, "hot and high". Når var dette? Legger ved et lignende eksempel fra tidligere i februar. Click to expand... I formiddag. 11- tiden hvis jeg ikke husker helt feil
PointMergeArrival said: SAS ser ut til å fly en RNAV visual og får en left 360, antageligvis fordi han kommer inn med for mye energi, "hot and high". Når var dette? Legger ved et lignende eksempel fra tidligere i februar. Click to expand... I formiddag. 11- tiden hvis jeg ikke husker helt feil