Misnøye med mobil på fly

Re: Misnøye med mobil på fly

La oss for guds skyld håpe dette er noe som ikke blir veldig utbredt. For en uting! Hvis folk har så viktige jobber at de ikke kan ha telefonen avslått noen timer så får de heller droppe å fly synes jeg! Tenk når småpussa passasjerer skal ringe venner og familie og fortelle om flyturen *grøss*

Ha ha...:D Minner meg om den gangen jeg reiste til ORD med SK i Biz for første gang. En kamerat blei litt for skeiv i skøytene og begynte å fomle med telefonen og VISA-kortet ( det var de armlenetelefonene...)
Han snakket og lo høyt, faktisk i over 30 min. og samtalen gikk omtrent sånn : "Gjett hvor jeg er ?".........."Du gjetter det aldri !"....."Ha ha ha ha "...... "Skål gamle ørn" etc..... you get the picture... :D

Hadde vært noe forstyrrende å sitte å høre på dette i lang tid...skjønner at folk reagerer.....Heldigvis satt vi i den lille Biz-kabinen på 340'en, og det var bare oss 4 som reiste sammen, og vi var vel omtrent like skeive selv, men heldigvis fant vi aldri fram VISA-kort og telefoner...... :D :D :D

Som jeg ville kalt oss : " Ubehøvlede idioter....!!!!!"

Er vel ikke værre dette enn all den ungeskrikinga og høylytte syklubben av gamle tanter som nærmest finnes på et hvert fly ??

Er vel ikke værre dette enn all den ungeskrikinga og høylytte syklubben av gamle tanter som nærmest finnes på et hvert fly ??

Helt korrekt, men det betyr ikke vi vil ha mer av det av den grunn?

-A

Det slår meg at dette er det samme flyselskapet som i dag til og med har i sitt pre-boarding call "We also ask you to switch of your mobile phone as soon as the aircraft doors are closed"....

Back