MINI Tripreport - TRD-BOO-TOS-BOO-TRD med DY

LTH

ScanFlyer Gold
Medlem
I går kveld hadde jeg og mine to barn gleden av fly Norwegian på ruten DY156 og DY157, dvs TRD-BOO-TOS og TOS-BOO-TRD. :D

Vi betalte kun kr. 6 for alle tre tur/retur etter nyttårstilbudet fra DY :colgate:

Flyet var LN-NOB - Boeing 737-800w

I kabinen jobbet MD11. Han gjorde reisen til en flott opplevelse for både meg og mine barn :up: I BOO fikk vi omvisning i Galley og på TRD i Cockpit.

Vi ble ca. 20 min. forsinket på TRD grunnet kraftig snøfall og de-ice, men det ble flydd inn igjen, og til slutt landet vi på rute i TRD kl. 23.00 :)

DY har ett flott produkt på 738w med videounderholdning selv på korte ruter innenlands. Dette er kjempebra og gjør reisen mer interessant.

Tusen takk til MD11 og resten av crewet for en flott tur! ;):colgate:

Last edited:
He , he synd at MD11 ikke er stasjonert på OSL, så han kunne tatt vare på oss t/r LGW...^_^ i går...Men uansett fin tur for oss. Så lenge siden DY:up:

Så heldig! :) Håper Tromsø viste seg fra en fin side, selv om det kanskje var mørkt? Hehe.

Det var delvis tåke i TOS, men vi kom oss ned. Ved avgang så det ut som det var ett fly som tok en ekstra runde grunnet lav sikt. TOS er bra det, selv om vi kun var der i ca. 20 min....:p

Høres definitivt ut som dere hadde en kjempetur. Bra med ekstra-service fra et forummedlem også.

Hvor lange var strekkene mellom TRD og BOO og BOO og TOS? Jeg fløy SVG-OSL (LN-NOG) med en flytid på ca 40 minutter på mandag og reagerte på at skjermene kun ble brukt til sikkerhetsvideoen.

Det var delvis tåke i TOS, men vi kom oss ned. Ved avgang så det ut som det var ett fly som tok en ekstra runde grunnet lav sikt. TOS er bra det, selv om vi kun var der i ca. 20 min....:p

Ah da så jeg dere, stod og observerte LN-DYF som fikk missed approach og måtte ta en ekstra runde. Like etter tok enda et DY fly av mot sør, var vel dere da :)

Høres definitivt ut som dere hadde en kjempetur. Bra med ekstra-service fra et forummedlem også.

Hvor lange var strekkene mellom TRD og BOO og BOO og TOS? Jeg fløy SVG-OSL (LN-NOG) med en flytid på ca 40 minutter på mandag og reagerte på at skjermene kun ble brukt til sikkerhetsvideoen.

Ca. flytid TRD-BOO = 55 min.
Ca. flytid BOO-TOS = 40 min.

Videounderholdning var det på alle 4 flygninger.

Takker så meget for denne minirapporten LTH :) Det var svært hyggelige passasjerer og ha ombord også. Det var en trivelig og rolig aften i luften over Midt- og Nord Norge. Hyggelig at du liker produktet som DY tilbyr og det fine er at fra neste år blir det enda bedre da alle -300 etter planen skal være ute av flåten.

Takk for de gode ord:)

Back