Mini Spotteralert OSL 10 Juli

Den har ikke premium Economy, men har derimot First.. Kan bli noen overaskelser både den ene og andre veien ved innsjekk i morgen.

Blir det First på Bus. billetter og Bus. på Premium Economy da?

Moro med ny flytype på Osl.

Expertflyer.com sier A346, og at flighten er utsolgt!!

Edit: 4 seter igjen i hver av bookingklassene Y, B og M, ellers 0 availability på alle..

Den har ikke premium Economy, men har derimot First.. Kan bli noen overaskelser både den ene og andre veien ved innsjekk i morgen.
Sannsynligheten er vel ganske stor for at de aller fleste booket i Y+ havner i business, og at det er economy som er kraftig "overbooket"?

Blir det First på Bus. billetter og Bus. på Premium Economy da?

Moro med ny flytype på Osl.

Neppe, med mindre de kun er solgt 8 seter i business på den avgangen.

Thai sin 340-600 har 6-60-0-199, mot -500 som har 0-60-42-122

Tør vel å påstå at dette er den flotteste fuglen av de alle og Thai liveryen er ikke akkurat ufin heller. Kanskje det blir tidlig avgang fra kontoret i morgen for å få med meg denne.

Gleder meg til å se den "live" om den ankommer på tid...

Da håper jeg at noen tar noen fine bilder av fuglen! Jeg har en kamerat som skal med den til Thailand i morgen.

dette vil jeg vel knapt kalle mini spotteralert, men en av de største på en stund :-) herlig, har venta på dette gitt, tenkte meg det kom til å komme en før eller siden :-)

Wow, morsomt da :) Da gjenstår det bare å se HVOR denne blir parkert hen i morgen!Vi har jo i teorien ikke plass noen steds til denne....

Hvis noen av dere er på jobb på OSL i morgen så gi meg gjerne beskjed om hvor denne havner til slutt! :)

M

Skal se etter den nå mellom klokken 06:30 når jeg ankommer OSL og avreise en times tid senere...

Wow, morsomt da :) Da gjenstår det bare å se HVOR denne blir parkert hen i morgen!Vi har jo i teorien ikke plass noen steds til denne....

Hvis noen av dere er på jobb på OSL i morgen så gi meg gjerne beskjed om hvor denne havner til slutt! :)

M

Står på park 50.

Var et par karer fra OSL som målte som bare det i går for å se om det var mulig å plassere den der....noe det tydelighvis er.

S

Lurer på hvordan de løser seteplasseringen? Kan de ha solgt få C seter og mange Prem Eco seter og bruker 1st til C og C til Y+? Noen som vet?

BF:cool2

Back