Mini-alert TV2 Zebra

kekker

Onkel reisende kekker
I morgen, 2. pinsedag, sender TV2 Zebra to timer med programmet "Verdens farligste flyplasser".

Programmet starter 20:00.

Re: Mini allertTV2 Zebra

I morgen, 2. pinsedag, sender TV2 Zebra to timer med programmet "Verdens farligste flyplasser".
Programmet starter 20:00.

Da håper jeg at de viser innflyningen i Innsbruck!

Både tøft og litt "jumpy" den flyningen jeg hadde med SK fra Oslo. Men med minst 1 i promille og på vei til Hahnenkamrennet i Kitzbühel, var dette vel bare morsomt?

Fortsettelse følger..med SXM på en god femteplass så langt! ;-) Ser virkelig frem til å besøke stranda neste år nå!

Her var det mange flyplasser som er vært ett besøk, bare for og sitte og se på innflyvningene osv...
Men tror jeg står over og reise til Nepal da.

Kanskje litt skuffende at de tok med den gamle flyplassen i Hong Kong? Men for all del et spennende program :-)

Var vel ingen overraskelser der ift top 5....
Men interessant presentert.
Det med Gibraltar visste jeg faktisk ikke. Spesielt å legge en firefelts tvers igjennom rullebanen....

Var vel ingen overraskelser der ift top 5....
Men interessant presentert.
Det med Gibraltar visste jeg faktisk ikke. Spesielt å legge en firefelts tvers igjennom rullebanen....

Denne har jeg faktisk kjørt over med leiebil :-)
Snodig opplevelse.
Men det er egentlig hele Gibraltar; et lite stykke England der nede som vel faktisk er mer engelsk enn hjemlandet.

Bleh, gikk glipp av denne. Om noen har funnet den andre steder så si gjerne ifra. :)

Back