Mine safety on board card

Vi har hatt denne diskusjonen før. Jeg tror det er ganske klart for alle nå hva som er akseptabelt og ikke i denne forbindelse. Tilbake til saken! :old
 
Vi har hatt denne diskusjonen før. Jeg tror det er ganske klart for alle nå hva som er akseptabelt og ikke i denne forbindelse. Tilbake til saken! :old

Finnes i hvertfall tre forskjellige tråder. Så for en gangs skyld så er jeg enig med deg Andreas ;)

Prøver for øyeblikket og sende en mail til Air Iran. Men finner ingen mail. Noen som har ett clue til hvor jeg kan finne mail adressen deres?
 
Ett personlig brev pluss A319, A330/40, MD-81/82, MD-87, Q400 og en beklagelse på at hun ikke fikk tak i noen modeller til meg.
SAS = Customer Relations.
 
Mine safety kort.

Safety004.jpg


Safety003.jpg


Safety002.jpg


Safety005.jpg


Safety006.jpg


Safety009.jpg


Safety010.jpg


Safety011.jpg


Safety021.jpg


Safety020.jpg


Safety019.jpg


Safety018.jpg


Safety015.jpg


Safety016.jpg


Safety023-1.jpg


Safety017.jpg


Safety013.jpg


Safety014.jpg


Safety024.jpg


Safety025.jpg
 
Her kommer mine!!

Dakota Norway DC3
Hamburg International B737 – 700
Malev B737 – 700
SAS B737 600/700
Skyways Fokker 50
Swiss A340 – 300
Thomas Cook A330
Tomas Cook Scandinavian A319
Tomas Cook Scandinavian A320
Tomas Cook Scandinavian A330 – 300
 
Svar: :(

Kjære Alexander --------

Takk for din henvendelse og interesse for SAS.

Vi har den siste tiden opplevd en stor interesse for våre Safety onboard kort, og har dessverre ikke flere av disse på lager som vi kan sende på det nåværende tidspunkt.

Ta gjerne kontakt igjen med oss igjen på et senere tidspunkt.

Velkommen om bord til oss!


Vennlig hilsen
Jørgen Abrahamsen
Supervisor
Customer Relations
 
har en del nye....
Condor 753
condor767
Condor A320
Aer lingus A320
SAS A319
SAS a321
SAS a330/3340
SAS Crj 900
Hamburg int. B737-700
og noen fler jeg ikke husker:D
 
Back
Top