andreas97sas
ScanFlyer Silver
har sendt mail til Thomas cook om en forespørsel om og få 321 eller 330 safety cards 

Sende mail til Widerøe og Norwegian nå nettop også![]()
Tror du må sende skjema til dem.Hvilken mail brukte du? Jeg fant ingen på siden deres
TC er positive til det ja, men hadde vært litt mange poster her hvis alle skulle sagt hvilke flyselskap de har fått svar frada fikk jeg svar av thomas cook de kunne sende meg noen safety cards![]()
Skal ikke "Safety on board" card være.............................., ombord?![]()
Vildanden leaser sine fly. Så jeg kan garantere deg at du ikke får ifra de!Send til vildanden også, der sender de deg sikkert et
Vildanden leaser sine fly. Så jeg kan garantere deg at du ikke får ifra de!
Fikk mail av de for noen minutter siden ser du
Og når der gjelder dere som nok en gang hinter til at vi nasker (evt. bare er kritiske til at vi sender mail) - nei se, vi gjør ikke det. Når ett flyselskap sender kort til oss. Så tviler jeg på at de stjeler de fra sine egen fly. Det er nok sånne de har på lager
Vil si det er bedre og spørre, enn og naske![]()
Jeg spurte Vildanden og de skreiv: Da vi leier inn flyselskap har vi dessverre ikke mulighet til å gi ut noen safetycards.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.