gilera Canonskytter 28 Sep 2008 #1 Mine første bilder her inne Noen bilder jeg har tatt opp igjennom tidene.. Og så avslutter jeg med denne bomberen
Mine første bilder her inne Noen bilder jeg har tatt opp igjennom tidene.. Og så avslutter jeg med denne bomberen
Novair ScanFlyer Gold 28 Sep 2008 #2 Re: Mine første bilder her inne Flotte bilder gilera, Spesielt Mytravel og KLM var knall
sirpjalle ScanFlyer Mile High Club 28 Sep 2008 #3 Re: Mine første bilder her inne Velkommen til forumet! Riktig bra bilder dette....... Må si jeg likte godt TUI'en og PIA :up:
Re: Mine første bilder her inne Velkommen til forumet! Riktig bra bilder dette....... Må si jeg likte godt TUI'en og PIA :up:
flyKSU ScanFlyer Gold 28 Sep 2008 #4 Re: Mine første bilder her inne Digger det Dakota-bildet ditt Bjørn :up:
gilera Canonskytter 28 Sep 2008 #5 Re: Mine første bilder her inne Takker så mye Kaaaaaanskje det blir en A330 fra BDU i kveld og.. Hvis forholdene er bra
Re: Mine første bilder her inne Takker så mye Kaaaaaanskje det blir en A330 fra BDU i kveld og.. Hvis forholdene er bra
sk931 ScanFlyer Rusty 28 Sep 2008 #6 Re: Mine første bilder her inne Kan rigtig godt lide det sidste....Her kan man rigtig godt se detaljer i vingerne. Godt taget Hilsen Ole
Re: Mine første bilder her inne Kan rigtig godt lide det sidste....Her kan man rigtig godt se detaljer i vingerne. Godt taget Hilsen Ole
E Eirik Livsnyter Medlem 28 Sep 2008 #7 Re: Mine første bilder her inne Strålende ! Hvordan legger du inn bildene for å få dem til å kommer opp på denne måten ? (og ikke som ´thumbs´, slik det blir når jeg prøver fra Mac´n min ..
Re: Mine første bilder her inne Strålende ! Hvordan legger du inn bildene for å få dem til å kommer opp på denne måten ? (og ikke som ´thumbs´, slik det blir når jeg prøver fra Mac´n min ..
Someone Moderator Medlem 28 Sep 2008 #8 Re: Mine første bilder her inne Eirik said: Strålende ! Hvordan legger du inn bildene for å få dem til å kommer opp på denne måten ? (og ikke som ´thumbs´, slik det blir når jeg prøver fra Mac´n min .. Click to expand... De må linkes fra en annen nettside. Det jeg gjør er å legge dem ut på photobucket.com (eller lignende sider) også linke til dem herfra.
Re: Mine første bilder her inne Eirik said: Strålende ! Hvordan legger du inn bildene for å få dem til å kommer opp på denne måten ? (og ikke som ´thumbs´, slik det blir når jeg prøver fra Mac´n min .. Click to expand... De må linkes fra en annen nettside. Det jeg gjør er å legge dem ut på photobucket.com (eller lignende sider) også linke til dem herfra.
E Eirik Livsnyter Medlem 28 Sep 2008 #9 Re: Mine første bilder her inne Someone said: De må linkes fra en annen nettside. Det jeg gjør er å legge dem ut på photobucket.com (eller lignende sider) også linke til dem herfra. Click to expand... TakkTakk
Re: Mine første bilder her inne Someone said: De må linkes fra en annen nettside. Det jeg gjør er å legge dem ut på photobucket.com (eller lignende sider) også linke til dem herfra. Click to expand... TakkTakk
Someone Moderator Medlem 28 Sep 2008 #10 Re: Mine første bilder her inne http://forum.scanair.no/showthread.php?t=13523 Her er forresten en fin instruksjon
Re: Mine første bilder her inne http://forum.scanair.no/showthread.php?t=13523 Her er forresten en fin instruksjon
BGO TurbopropFlyer 30 Sep 2008 #11 Re: Mine første bilder her inne Velkommen til forumet! Likte spesielt godt SAAB'en
R Rossiyskie Avialinii ScanFlyer Gold 1 Oct 2008 #13 Re: Mine første bilder her inne Det siste bilde var mæta....
Tommy777 ScanFlyer Mile High Club 2 Oct 2008 #14 Re: Mine første bilder her inne Meget bra. Velkommen skal du vaere!
S. Holberg ScanFlyer Gold 2 Oct 2008 #15 Re: Mine første bilder her inne Flotte bilder! Velkommen til det "lille" forumet