M Morty77 Newcomer 4 Apr 2010 #1 Mine første bilder fra CPH Tenkte jeg skulle bidra med noen bilder fra CPH som jeg har tatt litt her og der. Jeg er totalt fotoamatør, men håper noen av de faller i smak!
Mine første bilder fra CPH Tenkte jeg skulle bidra med noen bilder fra CPH som jeg har tatt litt her og der. Jeg er totalt fotoamatør, men håper noen av de faller i smak!
putzmeister ScanFlyer Dusty 4 Apr 2010 #2 Re: Mine første bilder fra CPH Meget bra. Fine vinkler. SAS sin A340 er nydelig.
OSL-MRU ScanFlyer Silver 4 Apr 2010 #3 Re: Mine første bilder fra CPH Etter disse bildene her kan du nok kalle deg proffotograf! Nydelig bilder! :colgate: Stilig med bilder forfra også!
Re: Mine første bilder fra CPH Etter disse bildene her kan du nok kalle deg proffotograf! Nydelig bilder! :colgate: Stilig med bilder forfra også!
M Morty77 Newcomer 4 Apr 2010 #4 Re: Mine første bilder fra CPH Takk for kommentarene. Blir nok hyppigere turer ut på Kastrup nå som dagene er litt lengre, så kommer nok tilbake med flere bilder!
Re: Mine første bilder fra CPH Takk for kommentarene. Blir nok hyppigere turer ut på Kastrup nå som dagene er litt lengre, så kommer nok tilbake med flere bilder!
Bronzee pr0 4 Apr 2010 #5 Re: Mine første bilder fra CPH OSL-MRU said: Etter disse bildene her kan du nok kalle deg proffotograf! Click to expand... Helt enig med OSL-MRU, fine bilder! :colgate:
Re: Mine første bilder fra CPH OSL-MRU said: Etter disse bildene her kan du nok kalle deg proffotograf! Click to expand... Helt enig med OSL-MRU, fine bilder! :colgate:
RAHelland ScanFlyer Blue 4 Apr 2010 #6 Re: Mine første bilder fra CPH Bra bilder! Det eneste er at du har noe "linse lus" oppe til høyre på det første bildet fjernes lett.
Re: Mine første bilder fra CPH Bra bilder! Det eneste er at du har noe "linse lus" oppe til høyre på det første bildet fjernes lett.
Madman ScanFlyer Gold 4 Apr 2010 #8 Re: Mine første bilder fra CPH Var ikke mye amatørmessig dette. Lækkert.
Blackhawk ScanFlyer Gold 5 Apr 2010 #9 Re: Mine første bilder fra CPH Fin-fin serie fra CPH dette her, og bra mix med narrow- og heavies!