F FWH-TOS ScanFlyer Blue 5 Jan 2017 #38 Re: mine flymodeller alle scala 1-400 Å mange flere modeller ventes til TOS i nermeste framtid . håper dere likte di her modellene
Re: mine flymodeller alle scala 1-400 Å mange flere modeller ventes til TOS i nermeste framtid . håper dere likte di her modellene
R raider66 ScanFlyer Rusty Medlem 5 Jan 2017 #39 Re: mine flymodeller alle scala 1-400 Flotte modeller Er det noe tema eller rød tråd i samlingen din, eller samler du bare på modeller du liker? Espen
Re: mine flymodeller alle scala 1-400 Flotte modeller Er det noe tema eller rød tråd i samlingen din, eller samler du bare på modeller du liker? Espen
F FWH-TOS ScanFlyer Blue 5 Jan 2017 #40 Re: mine flymodeller alle scala 1-400 hei, nei ingen tema æ samle etter, kjøpe no bare dem æ synes e fin, prøve å få noen selskaper fra alle kontinent. så har 15 fly på bestilling nu.til kjærringa sin store fortvilelse.hehe.
Re: mine flymodeller alle scala 1-400 hei, nei ingen tema æ samle etter, kjøpe no bare dem æ synes e fin, prøve å få noen selskaper fra alle kontinent. så har 15 fly på bestilling nu.til kjærringa sin store fortvilelse.hehe.