Mine Bilder Fra

Kjempe flott Jan-Kåre dette ble knall og flott at du fikk flere av maskinene uten menneskemengden rundt! Dette var morro å se på så nå er veien ikke så lang videre vet du;)

Vi hadde det jo morro der borte!

Hans O.

Originally posted by Airbus 330

Tidenes råeste Norwegian maskin.... :clap

Hmmm....teller denne med når de regner ut kabin-faktoren? 100% på hver flight. Trodde de skulle få større fly jeg :colgate:

Fine bilder forøvrig :clap

Beste fra Stavanger så langt; men bildene er dog tatt på bakken av ting på bakken og det var den kategorien bilder som ble best hos meg også.

Meget bra serie, og jeg er veldig så enig med deg angående Mustangen.

Det var ikke deg og en annen jeg møtte ved KC-135'en fredag kveld tro? Jeg gikk sammen med en kamerat.

Sinnsykt flotte Jan Kåre! :clap

Dine blir bare bedre og bedre for hver serie du legger ut, det er tydelig at den eminente læremester får avkastning for tipsene sine her!

:clap

Knallbra bilder det der!!!:clap

Likte egentlig de sveitser-gutta bedre da de fløy Hunter (var det GM '94 skal jeg tro...?), men samtidlig er F-5 noe av det råeste (i norske farger, mind you...) som har fløyet i norsk luftrom. Ja, ja...., sammen med F-104 da den var operativ.

Flotte bilder Jan-Kåre , trivelig å hilse på deg , Hans Olav og selvfølgelig "Rampen".

Originally posted by seilfly

Beste fra Stavanger så langt; men bildene er dog tatt på bakken av ting på bakken og det var den kategorien bilder som ble best hos meg også.

Meget bra serie, og jeg er veldig så enig med deg angående Mustangen.

Det var ikke deg og en annen jeg møtte ved KC-135'en fredag kveld tro? Jeg gikk sammen med en kamerat.

Takk for det. :smile2
Var nok oss du så ja, vi kom dit ca kl 16 da vi skulle rigge standen vår i Hangar2.
Så det ble litt tid til å knipse noen bilder da de kom taxene inn på plassen.

Airbus 330. :smile2

Originally posted by ENGM RAMP

Sinnsykt flotte Jan Kåre! :clap

Dine blir bare bedre og bedre for hver serie du legger ut, det er tydelig at den eminente læremester får avkastning for tipsene sine her!

:clap

Takker Morten.
Da tyder det på at det er noe som går inn her da... :lol:

Originally posted by OJB

Flotte bilder Jan-Kåre , trivelig å hilse på deg , Hans Olav og selvfølgelig "Rampen".

Hyggelig å hilse på OJB, og at du tok turen innom oss på standen. :smile2

Back