• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Min tro på menneskeheten (og media) synker .. og synker .. og synker ..

Re: Min tro på menneskeheten (og media) synker .. og synker .. og synker ..

Denne holder ikke til agurknytt en gang. 0 kroner? Det står da vitterlig at maten kostet 580 ... og tenk på all morroa de kan få i tollen ved ankomst ...

https://www.dinside.no/okonomi/fami...mmVHpz6rMC6hj7MjI7BavL-ybpyIljoJGfHLIUspE3rbw

Må innførmme at jeg ikke mister troa av denne saken. Poenget var jo å spare penger på flyplassen, og det gjør de jo. Var ganske mye mat her, og tollen blir jo først et problem hvis du skal ha med maten gjennom. Og det virket det ikke som de skulle. Jeg hadde sikkert brukt 600,- bare på meg på den reisen.

Jeg tok et glass vin og noen nøtter på Fjøla, OSL på fredag. Det kostet lett 220 kroner. 580 er riktignok langt fra 0, men klart det går an å spare mye for en stor familie som reiser uten lounge og fri servering ombord. Og som bonus får man faktisk spise noe man liker, eller i det minste har valgt selv.

Det jeg synes er mest på trynet er at mor legger ut bilder/henger ut sine barn her...

Folk har tatt med seg mat siden tidenes morgen - og mange har hatt et ublidt møte med en toller i andre enden...

Det jeg synes er mest på trynet er at mor legger ut bilder/henger ut sine barn her...

Ikke uenig, men det som er enda mer på trynet, er at Dagbladet faktisk publiserer dette. Jeg kan ikke, selv med min aller, aller beste velvilje, se at det er noen journalistisk verdi i den saken.

Ikke uenig, men det som er enda mer på trynet, er at Dagbladet faktisk publiserer dette. Jeg kan ikke, selv med min aller, aller beste velvilje, se at det er noen journalistisk verdi i den saken.

Enig - hva i alle dager er dette for revolusjonerende nytt egentlig?

....en familie på 5 sparte 200,- kr på å gå i stedet for å ta bussen tre stopp.

Sier ikke dette seg selv....

Ja, jøss - det er billigere å smøre matpakke en å spise på restaurant. Men hvorfor i all verden posere for all verden, til og med med barna, for å fortelle at man har funnet ut dette? Tilnærmet perverst

I tillegg kan jo slike ting være litt sjenerende for medpassasjerer om man har noen tett på. Masse styr med bokser her, ser jo ut som et helt sete er fylt opp. En diskret blings hadde vel vær mer passende, enn å drive å legge opp salat og pålegg. Hvordan hadde flyet sett ut hvis alle hadde holdt på sånn? Husket en gang en familie styrte masse med dette, særlig når de satt der å rensket hardkokte egg synes jeg det gikk litt over grensen... Det er noe med andres matpakker som ikke er så sjarmerende i offentligheten.

Last edited:
Back