• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Milliardavtale til SAS

I Skandinavia er det ikke noe selskap som kan slå SAS for de som fokuserer først og fremst på mange frekvenser til mange steder. DY er nok mest et alternativ i firkanten SVG, BGO, OSL, TRD, og utmerket der, men for meg som også er i oljå og i jobben reiser oftest EVE-SVG eller TOS-SVG er DY mindre aktuelt pga lavere frekvenser - faktisk også TOS-SVG pga få gjennomgående billetter.

En bekjent som jobber i StatsoljeVann bruker oftest KLM fra SVG og ut i den store verden.

Vel nå har SAS redusert såpass mye på evenes at de har like mange avganger som Norwegian. Begge har nå tre. Alle avganger gir mulighet til gjennomgående billetter begge veier.


Forørig lurer jeg litt på hvor Norwegian har fått tilslag dersom dette går på spesifikke destinasjoner. Kan det være ut fra Rygge? Ser Vildanden er med, noe som vel betyr avtale til og fra Geitryggen.
 
Vel nå har SAS redusert såpass mye på evenes at de har like mange avganger som Norwegian. Begge har nå tre. Alle avganger gir mulighet til gjennomgående billetter begge veier.

Har fløyet så mye fra TOS i det siste at jeg ikke fikk det med meg. Arrgh! Hvorfor de har fjernet den viktige 15.50 fra EVE går over min begripelse.

:angry:
 
Back
Top