Originally posted by Trety
billettsalget faller.[/b]
Originally posted by TOS
Er det sannsynlig at det CO2-fokuset er årsaken til fall i billettsalget? At disse to tingene observeres på samme tid sier i utgangspunktet lite om kausaliteten.... Ser andre selskap at billettsalget faller? Jeg har inntrykk av at folk reiser stadig mer, flyene er stadig fullere osv.
Originally posted by Someone
Originally posted by TOS
Er det sannsynlig at det CO2-fokuset er årsaken til fall i billettsalget? At disse to tingene observeres på samme tid sier i utgangspunktet lite om kausaliteten.... Ser andre selskap at billettsalget faller? Jeg har inntrykk av at folk reiser stadig mer, flyene er stadig fullere osv.
Alltid greit å ha noe å skylde på![]()
Dette tror jeg er noe pølsevev. Grunnen er nok at mange kunder av FR har erfart etter hvert mye rart med selskapet og derved velger de andre selskaper når de igjen skal ut å reise.Originally posted by Trety
http://www.dinside.no/php/art.php?id=384267
Ryanair innrømmer at det sterke fokuset på co2-utslipp har ført til at billettsalget faller.
Originally posted by Bll spotter
Originally posted by Trety
billettsalget faller.[/b]
Ja billetsalget falder også når man ikke kan komme på deres side, den er nede hele tiden. Er der andre der også har de problemer? Eller er det min gamle PCer der er noget galt med???
Originally posted by TOS
Originally posted by TOS
My thought exactly!:smile2
Jepp.^_^Originally posted by ThomAAs
Originally posted by TOS
Originally posted by TOS
My thought exactly!:smile2
Stiller meg i den køen jeg også![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.