Miles&Bonus billetter.??.

VirreVapp

ScanFlyer Silver
Hei
Er det noen vet som vet hvordan prosessen er om man ønsker å bastille bonusbilletter fra Aegean, Miles&Bonus? Barna har gull der og over 25000 poeng, og det ser ut som det skal være nok til å ta ut bonusbillett innen Europa..
Så jeg lurte litt på om dette var vua web eller om man må ringe de for å få tatt ut disse billettene.. ANYONE ??

Last edited:
Hei
Er det noen vet som vet hvordan prosessen er om man ønsker å bastille bonusbilletter fra Aegean, Miles&Bonus? Barna har gull der og over 25000 poeng, og det ser ut som det skal være nok til å ta ut bonusbillett innen Europa..
Så jeg lurte litt på om dette var vua web eller om man må ringe de for å få tatt ut disse billettene.. ANYONE ??

Spar opp 17000 poeng til og ta en t/r i businessklasse fra Tokyo til Singapore eller Bangkok; det er en meget pen utnyttelse av poengene.

Det er ikke langt unna OSL - NYC i reisetid og med flere av selskapene som opererer der er det gode muligheter for mange fine timer i en bra businessklassekabin - til under halve poengprisen av hva SK/EB tar for en omtrent tilsvarende lang flight med *A partner (eks OSL - NYC med UA blør du vel 110 000 for og varer en knapp time lenger, NRT - SIN med SK/EB på *A partner er vel 70 000 i C).

Last edited:
Så tenker du da å først kommes eg til Tokyo, og så reise til Singapore fra Tokyo på poeng?? Eller sankker du Europa til Tokyo for 37000 poeng??

Dette et kun mellom Tokyo og Singapore (et eksempel Asia - Asia).

Tanken var om du reiste en del / med noen jevne mellomrom var i Asia / en gang i fremtiden kunne tenke deg en tur dit. Da er det en mulighet for en fin utnyttelse av A3 poengene dine (ut fra en bang for the buck / fin kabin pr. time tankegang). :)

Ps. Dine 25' + 17' er 42'.

Last edited:
Dette et kun mellom Tokyo og Singapore (et eksempel Asia - Asia).

Tanken var om du reiste en del / med noen jevne mellomrom var i Asia / en gang i fremtiden kunne tenke deg en tur dit. Da er det en mulighet for en fin utnyttelse av A3 poengene dine (ut fra en bang for the buck / fin kabin pr. time tankegang). :)

Ps. Dine 25' + 17' er 42'.

Basic matematikk der ja :-) OK, takk for tipset.

Back