Mileage plus eller Onepass

Chriscross

ScanFlyer Rusty
Medlem
Er det noen fordelere ved og velge Onepass fremfor Milage Pluss? Jeg kommer til å kreditere billige Star Alliance billetter til programmet. Når kanskje sølvstatus.

Programmen blir vel mer og mer lik hverandre, er det bestemt at de skal slås sammen?

Hvis billige *A billetter betyr en del kampanjebilletter med LH, så gir disse 50% hos Milage Plus og 100% hos One Pass. Dette kan utgjøre litt.

Hvis billige *A billetter betyr en del kampanjebilletter med LH, så gir disse 50% hos Milage Plus og 100% hos One Pass. Dette kan utgjøre litt.

Nei, det stemmer ikke. Kun U klasse gir 50% og den er kun i Europa. Har aldri fått den klassen selv.

Uansett, jeg ville gått for Mileage Plus siden programmene vil slås sammen sent neste år

MP gir ikke noe credit på LH T og L billetter innen Europa. Dette kan gi problemer på kampanjebilltetter, men som regel har jeg fått disse i S, som gir 100%. Har du en T eller L som fortsetter ut av Europa eller kommer inn til Europa får du 100% for hele reisen, men om den starter i Europa hender det at du må krangle endel med MP fordi den første leggen kan feilaktig bli registert med 0 credit.

http://www.united.com/page/article/0,,1189,00.html

Last edited:
Nei, det stemmer ikke. Kun U klasse gir 50% og den er kun i Europa. Har aldri fått den klassen selv.

Uansett, jeg ville gått for Mileage Plus siden programmene vil slås sammen sent neste år

Alt av kampanjer LH kjører i Europa er i U-klasse, og denne gir 100% i Onepass, og 50% i Milage Plus.

Back