Midt på natta tirsdag

RJon

ScanFlyer Dusty
Medlem
Midt på natta tirsdag

God morgen eller hva man skal kalle det. Komt meg i taxien på tur til flyplassen i motsatt ende av M8, hvor SN skal frakte meg først litt østover, så en god del sørover til Benin. Er vel på tide å komme seg på jobb igjen, selv om man helst hadde sett at friperioden varte no lengre.

Ha en finfin tirsdag folkens etter hvert som dere våkner! :-)

Re: Midt på natta tirsdag

Dææææven... hatt sånn skikkelig oppesen morgen i dag. Masse ideer, opp kl 04 og masse jobb gjort. Fakturering, excelknusing og booking av sommerferie roadtrip til meg og en kompis. Glemte tid og sted og ringte hotlinen til BA

- Hello. I just made a booking and wondered if I could use mye Joker and voucher so we can fly first, please.
- It's 5 O'clock in the morning, sir.
- Oh... I didn't think of that. Sorry
- No problem, you do sound rather uppety... I'm sure we can arrange it when the regular staff comes in.

Så om 2-3 timer skulle det altså kunne la seg gjøre så vi får testet pysjnessclass på Boing 787-9000ER

Straks åpner bakeriet, så da får jeg løpe avgårde.

Ha en fin dag.

God morgen fra kontoret i Oslo. Tidlig på plass i dag - kl 06:00 - forsøker å få ferdig et notat før et morgenmøte kl. 09.

Fakturering, excelknusing og booking av sommerferie roadtrip til meg og en kompis. Glemte tid og sted og ringte hotlinen til BA

...

Så om 2-3 timer skulle det altså kunne la seg gjøre så vi får testet pysjnessclass på Boing 787-9000ER

Nydelig! Hvor går turen?

787-9 er herlig; hadde rad 2 i C på FRA-IAH med UA i november - fantastisk stille!

Last edited:

Fytte rakkern - minus 18 grader denne morgen i Oslo nord - bare 15 km nord for Stortorget i Oslo - myggen har reist med flyet til Grand Canaria - skulle ikke vært lov i å gå ut når det er så kaldt.

Jobben kaller allikevel - så det var bare å reise med varm kaffe i koppen :)

Jan

Goood morning fra NSB til OSL. Derfra går turen til DOH, BKK og USM.

Flere som er på gardermoen i morgentimene?

Nydelig! Hvor går turen?

787-900 er herlig; hadde rad 2 på FRA-IAH med UA i november - fantastisk stille!

Det er IAH her også. BA har jo fått skikkelig First på disse baljene også, så det blir kult å prøve. Så blir det roadtrip via Austin, Galveston og kystlinja bortover til New Orleans.

God morgen fra Prærien. Alt vært på kontoret en god stund, men da jeg har brukt morgenen på flytting av plass er det først nå jeg er online. Ikke så mye og drasse med meg ned to etasjer og bort en gang, men nå er i det minste den høyre skjermen til høyre og den venstre til venstre. Slik var det ikke på første forsøk. Mest praktisk sånn også. Nytt

De gamle en invitert på middag i kveld mot at de passer arvingen så jeg kan komme meg ut som på skitur. Ha en fin dag

787-900 er herlig; hadde rad 2 på FRA-IAH med UA i november - fantastisk stille!

787-9 :old

Naturligvis - I stand corrected - en ytterst pinlig forglemmelse :p

Fnate said:
Det er IAH her også. BA har jo fått skikkelig First på disse baljene også, så det blir kult å prøve. Så blir det roadtrip via Austin, Galveston og kystlinja bortover til New Orleans.

Knall plan. Har lyst til å få gjort det strekket selv.

Last edited:

Bolle!
Det kom 2 decimeter snö i natt och stängde hela Göteborgsregionen. Resultatet var att jag missade en jobbintervju men det löste sig tack vare att hon som skulle intervjua mig också var snöfast. Nåväl, ut och försöka skotta bort snön nu.

Ha en fin tisdag!

God formiddag fra Forus,
Flott vintervær her idag og fortsatt -7 kalde her på Forus.
Business as usual for mitt vedkommende.
I kveld skal jeg i møte med Finansministeren.
Morgendagen byr på tur over fjellet til OSL og videre til Sandvika kontoret for møter.
Ha en god dag alle.

Grompf og sånn.

Ankommer jobb, åpner Outlook, ser at en ny person fra akkurat den kunden har begynt å sende mailer. Lager en regel for å flytte alle mailer fra den personen inn i den mappa. Setter seg og venter et kvarter mens Outlook jobber.

(Og sånn går no dagan...)

Ble liksom ikke noe bedre av at Glenn Frey (Eagles) gikk bort i går heller.

Ha en god en.

God eftermiddag fra arbeidsledighets kysten!

Her har man heldigvis enda jobb, og været er forsatt kaldt, ARvingen synes forsatt det er morro å teste ut om kolikk er noe for han.. Og sånn går no dagan.

Heldigvis kun 5 dager til man skal ut på årets første flytur, blir bra, ca 40 dager igjen å utføre 12 legs på EB challenge så dette burde gå fint ;D

Ble liksom ikke noe bedre av at Glenn Frey (Eagles) gikk bort i går heller.

Face it, ungdomsheltene er kommet i en farlig alder. Men så lenge Keith Richards lever, er det håp ....

Kald morgen her fra semitropiske strok ... Kvikksølvet har trukket seg ned til -10 .. Og det er ikke husvære i denne delen av verden helt klare for. Men vi har det bedre enn de fleste og sentralvarmen jobber på harde livet.
Selv katta forlanger å være inne nå ...

Fin roadtrip, tok den motsatt vei for fryktelig mange år siden... Austin er bra[emoji106] Forøvrig er jeg nå ute på sightseeing med flytoget og nyter utsikten. Krøll med sporvekslere inne hos Knutsen og Ludvigsen...

Hver gang jeg ser denne forkortelsen så går tankene i helt andre (lyd)baner.
Hilsen yrkesskadet

Fytte rakkern - minus 18 grader denne morgen i Oslo nord - bare 15 km nord for Stortorget i Oslo - myggen har reist med flyet til Grand Canaria - skulle ikke vært lov i å gå ut når det er så kaldt.
Det som er greit med å være ute i slike temperaturer, er det å komme seg innendørs igjen :spin

God aften fra Tananger

Her er det ingen ting på planen, håper bare det faktisk blir slik også :drunk:

Ha en fin kveld forumister

Hutte-meg-tu fra GATE 24, OSL. Er omsider kommet på plass i 3F og det bærer rett hjem for pakking av ny koffert. Dagen startet friskt med 17 iskalde. Dagens møte gikk sånn passe, ble ikke frarøvet budsjett kroner men hadde håpet på mere påplussing enn det jeg fikk. Men men, det ble nå økning. På tur tilbake til OSL, ble jeg kjørt av min gamle gullfine sjef og vi fikk en god prat på den timeslange turen. Hans standard frase "faen i helvette" var fortsatt i flittig bruk ;) så fyren er frisk og fin.

Ha en fin kveld :)

Ah, endelig på land og smack smack fra heliport, flyplass, fly og flytog. Satser på det ikke blir lenge å vente på bussen.

Back