Metall modeller

De søte små under ATA'ene på bilde 3 er Schabak i 1:600 ?????? Ser slik ut på den "feite" nesehjulsleggen.

Mine bilder av flyene mine blir IKKE bra
Men se her davel

Attachments

• 01.jpg
    01.jpg
    160 KB · Views: 11
Og de mindre men likevel fiiine

Mangler en LH A346 på bildene mine, men der har knekt ett hjul , heavy landing :zzz

Attachments

• 03.jpg
    03.jpg
    162.3 KB · Views: 10
Her er en syk LH A346, og en SAS med altfor store hjul ( har hatt den stående på dash-bordet i taxien siste uke, har fått en del kommentarer )

Attachments

• 04.jpg
    04.jpg
    136.1 KB · Views: 10
Originally posted by LN-MOW
Vakkert!
Men hvem tilhoerer den DC10/MD11'en som staar ved siden av SAS-jumboen?

Det er en LH WOW utgave av en MD-11 :thumbup ( vanskelig å få skarpe bilder )

En Emirates A340-500 er også underveis, og en SAS A340 .
Mista budet på en SAS A330 i Star Alliance. Budet spratt over 66 $ , mens jeg sov :(

Det er ikke alltid E-bay er den beste/billigste plassen å handle på. Før helgen bestillte jeg A330 fra JetCollector, pris usd 23,95, og MD-82 usd 18,95. Begge Star Alliance. Frakt/porto totalt usd 9,95. JetCollector bruker privat avsender og "symbolsk" verdi slik at jeg slipper moms og toll. Pakken rett hjem.

Originally posted by Olebno
Det er ikke alltid E-bay er den beste/billigste plassen å handle på. Før helgen bestillte jeg A330 fra JetCollector, pris usd 23,95, og MD-82 usd 18,95. Begge Star Alliance. Frakt/porto totalt usd 9,95. JetCollector bruker privat avsender og "symbolsk" verdi slik at jeg slipper moms og toll. Pakken rett hjem.

Jeg har lært. Spør alltid om de kan skrive på pakken, slik at det ikke overstiger nok 200,-
Toll er tull :mol :skep :devil :pissed :baeh

Back