Merry Christmas og tirsdagsmorgen!

God jul fra Kristiansand :D Som mange andre steder gir ikke været så mye julestemning, men den kommer nok med lukten av pinnekjøttet etter hvert ;)

God jul fra Dublin. Her er det vindfullt, ikke noe sjokk akkurat det. Straks en liten tur inn til sentrum før det blir tradisjonell julemat i den norske residensen.

God Jul fra det Sørlandske!
Her blåser og regner det. Nesten akkurat som i fjor bare at da var det snø som kom ned, og at den kommer ferdig skuffa, setter jeg egentlig stor pris på.

Nå skal ribba i ovnen og rødkål skal simre noen timer.
Så da er det bare å komme igang så alt er klart når gjestene kommer.

God jul til dere alle!

BF:cool2

God Jul ønskes alle Forumister fra Tananger,
Her er det intet som minner om Jul utendørs i kulingen , men innedørs er det full julestemningen.
Her blir det tradisjonell feiring med hele familien i ettermiddag og kveld. Har i farten mistet tellingen på antallet , men siste medlem er 1.5 uker gammel.
Jysla gildt som Rogalendingne sier det.
Etter antall julepresenter å dømme skulle vi hatt 2 juletrær for å få plass til alle presentene under treet.

God jul frå Sogn! Stort og smått er på plass mellom regnbygene. Snart blir det pakketid for liten. Me litt større må vente til etter fjøsstellet (greit å berre vere gjest). Ha ein bra dag/kveld/morgon rundt om i verda!

Straks avgårde hjem til bygda, og resten av familien hvor den samles. God Jul alle sammen!

G'juleaftenmorgen fra Vestsørøst! Her har man så smått begynt å tenke på frokost .. -2 og fin julefrost ute. Arbeidsøkta starter om et par timer, regner med at det ikke skjer så mye. Kjører 'norsk' jul i år .. Eldstemann er på besøk fra Seattle og flyr hjem i morgen, så da tar vi feiring i kveld isteden.

Fredfylt jul alle sammen og må trærne skjule mange harde og flyrelaterte pakker! Og Japp rundt Lillestrømtraktene.

God julaften fra Stavanger. Ligger foreløpig og drar meg under dyna. Min jul skal tilbringes med nattevakter på Forus. Men først blir det en tur ut til broder'n på Hommersåk der resten av familien samles for pinnekjøtt og pakkekaos i kveld. Men tror jeg først blir liggende under dyna en time eller to til....

God ettermiddag fra Stavanger.

Stille og rolig ettermiddag i heimen, bortsett fra noen jenter som blånekter å gå i kjole på den ene dagen i året. :D

Kvelden vil bli tilbragt hos min svigerinne sammen med en liten gjeng bråkebøtter med pinnekjøtt på menyen :)

Ha en fortreffelig aften forumister :)

God ettermiddag fra Elverum.

Fikk vasket bilen av værgudene på vei opp fra Oslo.

Antydning til hvit jul her, selv om det nok regner bort i løpet av kvelden. Jul blir det uansett.

Ha en fredelig jul alle sammen! :)

God jul til alle. Akkurat våknet og vurderer en liten treningsøkt før julemiddag og nattarbeid står for døren. Ikke turt å kikke ut enda, det skal vistnok være 18 m bølger.

"Nå har vi vaske golve, og vi har børi ved... "
(resten kjenner dere , og nå finnes den i den ny salmeboka på nr 64 :) )

Vel,.. ikke bokstavelig talt men klart er det til å sette ribba i ovnen, og vi er i rute til å ta i mot de eldre i familien i år, for å si det slik.

GOD JUL alle sammen :)

Noen gode linker for de som vil dele med noen som trenger mer enn vi gjør her:

http://www.maf.no/ambulanse

http://www.bymisjon.no/Stott-oss/glede/

God dag fra Ytre Møre. Undertegnede har for første gang bakt krumkaker, og det ble meget vellykket. Med koffert levert av Bring på søndag ettermiddag ankom diverse andre nødvendigheter. Det blåser akkurat passe til at det er litt koselig og temperaturen er meget behagelig, rundt 10 grader. Nå lukter det jul - altså pinnekjøtt! GOD JUL!

God jul fra Byåsen! Timmi Gresshoppe har sunget julen inn, opphavet er i kirken og ribba står i ovnen. Nå blir det en lang juledusj på meg.

God jul fra Sarpsborg :)
Ribba står for tur, og nedtellingen til hjemturen er i full gang :)

Back