Merry Christmas og tirsdagsmorgen!

petter380

Powder hound
Medlem
Hele familien skal ut på Sentosa straks, det blir nok gøy! Har ikke vært der på nærmere 14 år. Ellers har vi spist mye nam-nam lokal mat som chili og pepper crab, og masssssse satay. Bon Tat street stenges om kvelden for satay-stalls - helt episk!

Masse god jul til dere i Norge, og ellers i denne flotte verdenen vi lever i :-)

Singapore er en fin by og man kan gå trygt rundt. Ikke slik som her i Dhaka hvor man imellom hører protetsrop, skudd og sirener. Får stadig meldinger om hvor det brennes bilvrak i området. Siste tiltak fra myndighetene her som kom igår var at alle lovlige våpen med lisens skulle leveres inn, innleveringsfristen var 23. desember.... og 27. desember. De håper det skal få stoppet folk fra å skyte på politiet frem mot valget. Tror neppe de kan få inn våpnene så raskt og om alle private vaktstyrker skal levere inn våpen blir det neppe tryggere. Regner med at det som vanlig er stille som dette i norske medier.

Ellers er det ribbe på menyen her i husarresten og skal vel ligge ute og sløve og lese på takterrassen. Har med en haug julehefter.
attachment.php

Så god jul til alle som befinner seg i tryggere deler av verden. Skal se om jeg ikke klarer komme meg til en tryggere del av landet snart.

Attachments

• bangla.jpg
    bangla.jpg
    85.8 KB · Views: 779
Aloha fra Hawaii.... Ha en god jul med mye god mat... Vi vil ha spareribs... Og godt drikke....:drink

God julaften ettermiddag fra Kyoto. Slapper av litt på hotellet etter en lengre ruslerunde i sentrum. Fin og ren by var inntrykket enn så lenge. Julemiddag på hotellet i kveld.

God jul! :)

God jul til alle... 3.5 kilo ribbe "norsk" forberedt av en filippinsk slakter ligger klar for langtidssteking. En kjapp tur på sjømannskirken med jentene står for tur før roen senker seg.

God morgen fra Kristiansand, her pakkes de siste gavene inn.

Ønsker dere alle en super juleaften.

God julaften ettermiddag fra Kyoto. Slapper av litt på hotellet etter en lengre ruslerunde i sentrum. Fin og ren by var inntrykket enn så lenge. Julemiddag på hotellet i kveld.
Veldig spennende by. Bor du på skikkelig Ryokan slik som jeg gjorde?
IMG_3036.jpg

God jul fra Oslo. Straks en tur opp til OSL for å hente noen julegjester før julaften skal feires hos de gamle på Frogner. God jul og ha en fin dag

God jul fra Bergen :) Er nok en grå og regntung dag i Bergen. Blir snart å kjøre til Flesland for å feire jul hos svigers. Ønsker alle en god Julefeiring :) :) :)

God jul fra Bergen, der jeg kan skrive under på at det er regntungt og ikke minst vindfullt. Ser vel ikke ut til å bli noen bedring i dag heller, så da blir det innedag, noe som i grunnen er helt perfekt på julaften! :)

Ønsker alle en god jul!

Det blåser på Golanhøyden og. Kontrasten fra sol og sommer I Mauritius ifjor er markert, kunne iallefall bevege oss utendørs.
Men nissen finner oss nok imellom bygene her og
God Jul alle forumister:up:

Morn fra Sandefjord. Snart settes kursen for Oslo, satser på at det funker med bil og at man ikke trenger å ta presenningen av båten som står i hagen.

God jul folket!

God jul fra Lillestrøm. Her er det litt shopping, Donald, mer Donald og så ribbe på agendaen.

God formiddag fra et regntungt Grønland. Julefeiring i Norge for første gang på noen år. Senere i dag går ferden til moder'n og fader'n på Kongsberg - gleder meg til ribba:)

En aldeles fortreffelig julefeiring ønskes alle forumister!

Happy tirsdag fra Bodø :) 5 minutter igjen av arbeidsdagen, og det skal bli godt å komme hjem til julehefte og godis. Gleder meg stort til pinnkjøtt fra Lundal med tilhørende god drikke i kveld :)

Ha en strålende jul alle sammen :)

Last edited:
Back