sail4fun
ScanFlyer Mile High Club
Merker store passasjerer med sjakkmønster
Merker store passasjerer med sjakkmønster - for å unngå at de blir en propp i nødutgangen
Og før noen får kvelds cognacen i pustehullet, det gjelder helikopeter shuttel i Norsjøen.
MEN, det er jo ikke helt feil andre steder heller.
TU:
http://www.tu.no/petroleum/2015/03/...for-a-unnga-at-de-blir-en-propp-i-nodutgangen
https://www.stepchangeinsafety.net/about-step-change-safety/steering-groups/helicopter-safety
Merker store passasjerer med sjakkmønster - for å unngå at de blir en propp i nødutgangen
Og før noen får kvelds cognacen i pustehullet, det gjelder helikopeter shuttel i Norsjøen.
MEN, det er jo ikke helt feil andre steder heller.
TU:
Drukning er den fremste dødsårsaken ved helikopterulykker til havs.
Det er halvannet år siden det skjedde sist i den britiske delen av Nordsjøen, og nå kommer tiltakene som skal redusere risikoen for at det skjer igjen.
Målet er å hindre at passasjerer blir sittende fast som propper i de minste nødutgangene og hindrer andre fra å evakuere.
http://www.tu.no/petroleum/2015/03/...for-a-unnga-at-de-blir-en-propp-i-nodutgangen
https://www.stepchangeinsafety.net/about-step-change-safety/steering-groups/helicopter-safety