Fellowship ScanFlyer Dusty Medlem 15 Oct 2009 #5 Hyggelig serie fra en plass som er verdt et besøk, takk for at du deler
putzmeister ScanFlyer Dusty 15 Oct 2009 #6 Du tok turen ja Varierte og fine bilder. Knall bra... MVH Nabon :lol:
MD95 Newcomer 16 Oct 2009 #8 Leorim said: Velkommen på forumet , Lennart Lennart hilser ifra vest :lol: Click to expand... Takk for det Lennart... Mvh Lennart ifra øst
Leorim said: Velkommen på forumet , Lennart Lennart hilser ifra vest :lol: Click to expand... Takk for det Lennart... Mvh Lennart ifra øst
Aleksander Maaland ScanFlyer Silver 16 Oct 2009 #9 Supre bilder! Tenker jeg må ta en tur til DUS i mars eller noe sånt
E Egenes ScanFlyer Gold 17 Oct 2009 #10 Aleksander Maaland said: Tenker jeg må ta en tur til DUS i mars eller noe sånt Click to expand... *Kremt*.. Even ska få? Hva er det med folk som heter Lennart og spotte på DUS? :lol: Veldig flotte bilder indeed!
Aleksander Maaland said: Tenker jeg må ta en tur til DUS i mars eller noe sånt Click to expand... *Kremt*.. Even ska få? Hva er det med folk som heter Lennart og spotte på DUS? :lol: Veldig flotte bilder indeed!
Bizflyer FinalCall.travel/no Medlem 17 Oct 2009 #11 Flotte bilder ja! Er disse tatt fra spotterterassen på parkeringshuset? BF:cool2
BSSW Browncoat 17 Oct 2009 #12 Bizflyer said: Flotte bilder ja! Er disse tatt fra spotterterassen på parkeringshuset? BF:cool2 Click to expand... De aller fleste, hvis ikke alle, er tatt fra terrassen på terminalen ser det ut til. Bra bilder :up:
Bizflyer said: Flotte bilder ja! Er disse tatt fra spotterterassen på parkeringshuset? BF:cool2 Click to expand... De aller fleste, hvis ikke alle, er tatt fra terrassen på terminalen ser det ut til. Bra bilder :up:
Gulboble ScanFlyer Silver Medlem 17 Oct 2009 #14 SE-DYD said: Mye smågris ser det ut til! Click to expand... Det var da flere "busser"............................!
SE-DYD said: Mye smågris ser det ut til! Click to expand... Det var da flere "busser"............................!
Vede ScanFlyer Dusty Medlem 18 Oct 2009 #15 Litt uklare bilder men hva gjør vel det når det er fra DUS. Så ut som en flott flyplass å spotte fra.
Litt uklare bilder men hva gjør vel det når det er fra DUS. Så ut som en flott flyplass å spotte fra.