Menzies og Qatar idag - Lykke til

Spurta ut og så den svingte av mot øst over Kløfta nå, meget pen maskin det der!! :-D

Og vips så er 'n ute av kongeriket Norge..

Nå må noen av spottera våre komme med bilder snart!!

QR 954

[Planned Flight Info]
OSL-DOH 16:10/Wed - 23:55/Wed 06:45

[Flight Notes]
OSL-DOH 9/ NON-SMOKING
OSL-DOH ET/ ELECTRONIC TKT CANDIDATE

[Operational Flight Info]
OSL 16:30 ESTIMATED TIME OF DEPARTURE
OSL - DELAY THROUGH CHECK IN PROBLEMS

Ulf

Vil anta gt 51 (utenat jeg har sett på OSL.NO), for den er vel ledig i disse tider etter at TG går?[/QUOTE]

TG bruker gate 50 fast. Så det passer jo inn og bruke den, ihvertfall når Thai har vinterruter med avgang 13.30 istedenfor 14.15 som nå. Qatar har rutetid ankomst 14.40

For de som var redd for forsinkelsen skulle forplante seg til Doha, så kan jeg opplyse at QR954 landet 17 minutter før planlagt tid.

Og for de som lurer på forsinkelsen så skyldes det etter sigende for en god del at man ventet på mye transfer bag fra et annet selskap. Det hadde vist blitt stående.

Vil anta gt 51 (utenat jeg har sett på OSL.NO), for den er vel ledig i disse tider etter at TG går?

TG bruker gate 50 fast. Så det passer jo inn og bruke den, ihvertfall når Thai har vinterruter med avgang 13.30 istedenfor 14.15 som nå. Qatar har rutetid ankomst 14.40[/QUOTE]

Nå er gate 51 stengt en periode for utbygging av non-schengen. Masse gravearbeid, så den blir nok ute av drift noen måneder fremover. Husker ikke når den skulle taes i bruk igjen, kanskje noen andre som har info om det?

Og for de som lurer på forsinkelsen så skyldes det etter sigende for en god del at man ventet på mye transfer bag fra et annet selskap. Det hadde vist blitt stående.

Det var langt mer enn det, etter hva jeg leste på FB .. ;) Men nå som de vet hva som venter i morgen er det ikke noe problem å justere rutinene for å løse problemene på forhånd.

Back