Menzies med anbud på Norwegian.

Whatever

ScanFlyer Blue
Menzies med anbud på Norwegian.

Da jeg skulle til OSL med Norwegian i dag satt jeg ved gate 17 og ventet på flyet. Rett før DY skulle ha inn flyet på denne gaten var SAS der. Og de to SGS ansatte snakket ganske høyt om at Menzies allerede har lagt inn et meget bra anbud på Norwegian på Sola og Flesland og sikkert ellers der SGS nå holder til. Det jeg da lurte på om Menzies har kjøpt SGS allerede eller om de planlegger å starte opp på Sola og Flesland i tillegg til Norport, WF og SGS. Går snart kontrakten til Norport med Norwegian ut. Ligger Norport dårlig an til å få forlenget kontrakt med Norwegian?

Jeg flyr en del Norwegian mellom Sola og OSL i forbindelse med jobb og for meg virker det som om Norport vet hva de driver med.

Re: Menzies med anbud på Norwegian.

og for meg virker det som om Norport vet hva de driver med.

... og når har kvalitet hatt noe og si?

(Penger.. penger.. penger)

Anbud legges ut med jevne mellomrom .. ikke noe unormalt, det .. Tror heller ikke det hadde vaert noedvendig for Menzies aa legge inn et 'eget' tilbud hvis de overtar SGS ... Har de gjort det, vil jeg heller se det som en bekreftelse paa det motsatte.

kontrakten norport har med dy går mot slutten tror jeg... norport er IKKE det billigste alternativet på handlingsia og når en tar med de kostbare uhellene de har forårsaket på dy-maskiner så skal det vel ikke mye til å matche norport på pris ihvertfall...

Nå er det vel Rørøs Flyservice som handler DY på OSl fra 8.nov :D

At Menzies er inntresert i SGS er heller ikke noe nytt. SDet stod faktisk i danske aviser for noen dager siden at den handelen var avgjort.??
Uansett så skjer det ikke noe på den fornten før etter styremøte i SAS 17 desember, så vidt jeg husker

Og de to SGS ansatte snakket ganske høyt om at Menzies allerede har lagt inn et meget bra anbud på Norwegian på Sola og Flesland og sikkert ellers der SGS nå holder til.

Tror dette bare er ønsketenkning fra disse to SGS ansatte.
Det går så mye rykter for tiden om både det ene og det andre, så man skal ta det med en stor klype salt....

Og SGS er ikke solgt ennå, samme hva avisene og ryktene måtte fortelle.....

Nå er det vel Rørøs Flyservice som handler DY på OSl fra 8.nov :D

Stemmer det, men dersom du leser teksten til trådstarter en gang til så skulle han TIL Oslo ikke FRA. Og her i Stavanger er det Norport som handler DY..

Og Norport er ikke det samme som Northport.

Tviler på at DY kommer til å bytte handlingselskap på SVG og BGO. Norwegian har dårlige erfaringer med å bytte handling og sliter med OSL basen. Tror neppe de ønsker problemer på Vestlandet også....

Back