LN-MOW Flyklapper Medlem 7 Dec 2009 #1 MegaDO - etterdønning ... Fant ut at jeg måtte ha meg 'hjerteflyet' etter den fantastiske turen vi hadde. Bestilte fra microwings - ble shipped prompte - men desverre minus en del. Så da har jeg tre 757-300'er ...
MegaDO - etterdønning ... Fant ut at jeg måtte ha meg 'hjerteflyet' etter den fantastiske turen vi hadde. Bestilte fra microwings - ble shipped prompte - men desverre minus en del. Så da har jeg tre 757-300'er ...
BU767 På Norske Vinger 8 Dec 2009 #2 Re: MegaDO - etterdønning ... Ser det ikke bare er 'hjerteflyet' som har mistet en del. Blir du tilsendt de forlatte delene eller?
Re: MegaDO - etterdønning ... Ser det ikke bare er 'hjerteflyet' som har mistet en del. Blir du tilsendt de forlatte delene eller?
LN-MOW Flyklapper Medlem 8 Dec 2009 #3 Re: MegaDO - etterdønning ... ?? Nei, de andre er komplette ... Jeg har emailet microwings og venter paa svar.
Re: MegaDO - etterdønning ... ?? Nei, de andre er komplette ... Jeg har emailet microwings og venter paa svar.
LN-MEH ScanFlyer Gold 8 Dec 2009 #4 Re: MegaDO - etterdønning ... BU767 said: Ser det ikke bare er 'hjerteflyet' som har mistet en del. Blir du tilsendt de forlatte delene eller? Click to expand... LN-MOW said: ?? Nei, de andre er komplette ... Jeg har emailet microwings og venter paa svar. Click to expand... Nei, du mangler et propellblad på 2'eren på Q400 modellen.
Re: MegaDO - etterdønning ... BU767 said: Ser det ikke bare er 'hjerteflyet' som har mistet en del. Blir du tilsendt de forlatte delene eller? Click to expand... LN-MOW said: ?? Nei, de andre er komplette ... Jeg har emailet microwings og venter paa svar. Click to expand... Nei, du mangler et propellblad på 2'eren på Q400 modellen.
LN-MOW Flyklapper Medlem 8 Dec 2009 #5 Re: MegaDO - etterdønning ... Så sannelig! Noen av dere er sykelig skarpe .... Et lite dypdykk i roteskuffen frembrakte reservedel, så nå er den like hel og fin igjen. Microwings mailet meg forøvrig og lovet meg reservedel så fort de fikk inn varer fra Wooster. God service!
Re: MegaDO - etterdønning ... Så sannelig! Noen av dere er sykelig skarpe .... Et lite dypdykk i roteskuffen frembrakte reservedel, så nå er den like hel og fin igjen. Microwings mailet meg forøvrig og lovet meg reservedel så fort de fikk inn varer fra Wooster. God service!